  • 1. Data: 2011-03-22 21:56:25
    Temat: CSS3, transform i blur
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    Stosując transformacje z obrotem dla obrazka, np. -moz-transform:
    rotate(1deg); przeglądarka Firefox i Chrome (z przedrostkiem -webkit
    rzecz jasna), dodają paskudnego blur-a. Da się nad tym jakoś zapanować?
    Próbowałem przez:

    img {
    image-rendering: optimizequality;
    }

    dla Firefoksa, ale to nie działa :/

    --
    Peter

  • 2. Data: 2011-03-23 00:11:47
    Temat: Re: CSS3, transform i blur
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Tue, 22 Mar 2011 21:56:25 -0000, Peter May <p...@o...pl> wrote:

    > Stosując transformacje z obrotem dla obrazka, np. -moz-transform:
    > rotate(1deg); przeglądarka Firefox i Chrome (z przedrostkiem -webkit
    > rzecz jasna), dodają paskudnego blur-a. Da się nad tym jakoś zapanować?

    Nie.

    Szczególnie dla 1 stopnia wybór jest między blurem albo rozpixelowanym
    pociachaniem.

    Jak już co, to optimizeSpeed.

    --
    regards, porneL

  • 3. Data: 2011-03-23 00:38:20
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 23-03-2011 01:11, porneL pisze:

    > Nie.
    >
    > Szczególnie dla 1 stopnia wybór jest między blurem albo rozpixelowanym
    > pociachaniem.

    W sumie to ile bym tam stopni nie ustawił, to wychodzi paskudny blur.
    Przesadzili lekko.

    > Jak już co, to optimizeSpeed.

    No cóż, myślałem, że to jakość ma o tym decydować (o nie tak mocnym
    blurze) :/ (na podstawie opisu
    https://developer.mozilla.org/En/CSS/Image-rendering sugerowałem się
    "Indicates that the user agent shall emphasize quality over rendering
    speed.")

    --
    Peter

  • 4. Data: 2011-03-23 00:44:13
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 23-03-2011 01:11, porneL pisze:
    > On Tue, 22 Mar 2011 21:56:25 -0000, Peter May <p...@o...pl> wrote:
    [...]
    > Jak już co, to optimizeSpeed.

    A jednak ustawienie wartości optimizeSpeed dla właściwości
    image-rendering pozwoliło na pozbycie się paskudnego blur-a.
    Przynajmniej widzę to w Firefoksie 4. Że też coś mnie podkusiło i nie
    zastosowałem tego ;-)

    --
    Peter