  • Data: 2009-06-20 20:54:18
    Temat: Re: CSS - zastąpienie kontrolek formularza grafiką
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Jeśli podany obrazek mi się nie spodoba, to go mogę zamienić na inny
    > zmieniając tylko src (zakładam te same wymiary, opis w alt, itp.). Jeśli
    > podany checkbox nie podoba mi się, to... nie mogę go ni jak zmienić. No
    > chyba, że nakombinuję się w js

    Zastanawiam się nad powodem, dla którego dla nas oczekiwana funkcjonalność
    CSS jest oczywista, a dla Pawła i Pornela zupełnie niezrozumiała. Nie mogę
    pojąć dlaczego zmiana kształtu standardowej kontrolki na inny kształt
    miałaby być niedozwolona. W konsekwencji dlaczego nie wolno w HTMLu robić
    np. przełącznika narzędzi tą techniką? Wystarczyłyby dwa style:
    background-image dla aktywnego i nieaktywnego.

    Niech mi ktoś wyjaśni:
    1. na czym polega bład myślowy (bo chyba o niego chodzi) ?
    2. dlaczego nie ma być wolno tworzyć prostych graficznych przełączników
    narzędzi w HTMLu bez użycia JS itp?