  • Data: 2011-12-28 17:38:22
    Temat: Re: CSS - wstrzykiwanie kodu
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 28 Dec 2011 12:42:54 +0100, beherit napisał(a):

    > Pytanie czy potrzebujesz znaczników czy może tylko:
    > <head>
    > h1
    > {
    > color:orange;
    > text-align:center;
    > }
    > h1::before { content: 'mozesz wstawic tekst z przodu'; }
    > h1::after{ content: 'i z tyłu'; }

    > </head>

    > <h1>example</h1>

    Znaczników potrzebuję. Mam pewien box (table-cell), który po najechaniu
    myszką ma zyskać strzałkę po prawej stronie na zewnątrz. Więc muszę
    umieścić 2 DIVy zagnieżdżone. Pierwszy będzie miał position:relative a
    drugi będzie w tle zawierał rysunek strzałki i będzie position:absolute -
    poza obrębem komórki.Pomyślałem, że tworzenie wielu pozycji menu z taką
    ilością tagów będzie niezbyt elegancje więc chciałem zdać się na CSS. Jeśli
    nie da się tak, to trudno - umieszczę mnóstwo tagów w kodzie HTML. :-(