    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: CSS - tabele, jak tworzy się colspan?
    Date: Fri, 16 Sep 2011 18:31:15 +0200

    Dnia Fri, 16 Sep 2011 12:59:56 +0200, Paweł Piskorz napisał(a):

    > Dlaczego budujesz layout na CSS-tabelach?

    No bo na czymś muszę :-)

    Właśnie dlatego spytałem czy moje podejście jest właściwe :-D

    > - czy dla bardziej złożonych
    >
    > Akurat do formularzy jest najwięcej tutoriali jak je robić bez tabel,
    > pokaż tego skomplikowanego grida :)

    Mnóstwo takich gridów będzie potrzebnych. Nie mam projektu na papierze,
    który mógłbym zeskanować więc przytoczę opis.

    Otóż mamy 3 kolumny. W lewej kolumnie mamy w pierwszym wierszu pole
    tekstowe: nazwa, poniżej ulica, a jeszcze poniżej 2 pola: miejscowość i kod
    pocztowy obok siebie. W środkowej kolumnie mamy textarea wysokości tych 3
    wierszy. Prawa kolumna będzie zawierała jakiegoś Flasha o zmiennej
    wysokości.

    Poniżej tego wszystkiego mamy 2 kolumny i kilka wierszy. Lewa kolumna ma
    być szerokości dopasowującej się do szerokości lewej kolumny jak wyżej.
    Będą tam opisy pól tekstowych. Te pola tekstowe będą w drukiej kolumnie i
    będą o szerokości 2 powyszych koumn (środkowej i prawej).

    To tylko fragment gridu. Generalnie czasem złączone mają być dwie pierwsze
    kolumny, czasem druga i trzecia. Ważne jest aby wszystko rozciągało się do
    zawartości. Czyli jeśli jakiś opis pola w drugim wierszu i pierwszej
    kolumnie będzie dłuższy, to wpłynie to na szerokość pola pierwszego
    wiersza.