    From: "Marek" <m...@s...interia.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: CSS - szerokość pola select
    Date: Mon, 17 Aug 2009 15:20:57 +0200

    > Z twojego postu wynikało że ten problem dotyka wszystkich przeglądarek.

    Nie badałem tego. Jednakże chodzi mi o rozwiązanie dla popularnych
    przeglądarek. Jeśli nie działa pod jedną konkretną z głównych, to już mogę
    stwierdzić, że problem istnieje.

    > Proponuję dedykowaną formatkę tylko dla IE. Czasem daje się też rozwiązać
    > ten problem poprzez
    > poszerzenie layoutu - w końcu taka formatka kosztuje

    Dopuszczalne rozwiązanie. Jednakże co konkretnie miałbym w niej zrobić?
    Inaczej ostylować? Jak? Póki co nie potrafię rozsądnie tego zrobić.
    Generalnie szerokość kolumny w tej chwili jest o 30% za wąska aby wyświetlić
    najdłuższą kategorię. Ostatecznie zrobię tak, że w HTMLu "narysuję" liste
    kategorii. Jednakże to w ostateczności ...
    .
    > Zawsze staram się przerzucić koszt obsługi błędów internet explorera na
    > klienta. Chodzi o to, aby
    > ludzie wydający pieniądze na strony internetowe byli coraz bardziej
    > wkurzeni na IE. Z czasem
    > wytwarza to klimat który może pomóc przy decyzji o tym aby np. IE 6 nie
    > wspierać.
    >
    > Koszty, koszty, faktury, godziny developerów. Żadne argumenty lepiej nie
    > działają.

    Poniekąd dobra polityka :-) W tym przypadku sprawa wynikła nieco za późno
    gdyż okazało się, że nazwy kategorii są dłuższe niż przewidywałem, że będą.