  • Data: 2011-03-08 21:30:47
    Temat: Re: CSS - problem z caption
    Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 08 Mar 2011 14:30:10 +0100, satellite napisał(a):

    > bo <thead> masz juz wykorzystany ?

    Nie, to zwykła tabela: wiersze i komórki. Dodatkowo caption.Na stylach mam
    jedynie border-collapse: collapse. Nic więcej. W międdzyczasie klient
    zadecydował, że tabele obok siebie mają być identycznej szerokości więc
    każda z nich zyskała width i problem został zamaskowany ale nie rozwiązany.
    Tak czy owak byłoby dobrze wiedzieć jak zmusić caption do rozpychania
    tabeli. Może to być użyteczne.