  • Data: 2009-09-13 10:01:37
    Temat: Re: CSS kolejność wczytywania.
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Viste pisze:

    > Nie, ty musisz po prostu zapoznać się z protokołem HTTP.
    > Hint: RFC 2616 + RFC 1945
    >
    > Jeśli twój serwer wspiera keep-alive, to jest szansa, że przeglądarki będą
    > starały się ściągać wszystko korzystając z jednego połączenia TCP.
    > Jeśli serwer nie wspiera keep-alive'u (dodaje do każdej odpowiedzi
    > HTTP/1.1 znacznik "Connection: close"), to przeglądarka nie ma innego
    > wyboru, niż użycie jednego połączenia do pobrania każdego pliku.
    > Uwaga: przy HTTP/1.0 znacznik "Connection: close" jest domyślny.

    Dzięki za informację, będę musiał przejrzeć pakiety co mi tam latają.
    Sama implementacja serwera jest w firmware modułu ja tylko generuje
    strony do wyświetlenia.
    Serwer niestety jest jednowątkowy i jeśli połączenie nie zostanie
    zamknięte, lub ja w kodzie generującym stronę nie wyskoczę do obsługi
    innego zdarzenia to pozostałe połączenia czekają na obsługę, a strona
    czeka na dane.
    Niestety nie mogę "wyczuć" momentu w którym powinienem "wyskoczyć"...

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej