  • 1. Data: 2011-06-27 08:52:18
    Temat: CSS - dziwne zachownie Chrome'a
    Od: Marek <b...@e...com>

    Witam,

    Mam sobie tablelkę:

    gdzie container jest display:table, contens - table-row a lewa i prawa
    kolumna to oczywiście table-cell. Przypisuję do contents obrazek w tle. Pod
    IE9 i FF4 wyświetla się on poprawnie. Pod Chrome i Safari komórki tabeli
    dziedziczą ten rysunek i to w nich jest on rysowany zamiast w wierszu
    tabeli. W efekcie mam go powielonego 2x. Co ciekawe, przypisanie do komórek
    background-image:none niczego nie zmienia. Czyli jest to dziedziczenie
    permanentne :-)

    Czy da się zmusić te przeglądarki aby rysunek tła w wierszu tabeli był w
    tym wierszu rysowany?

  • 2. Data: 2011-06-28 10:55:59
    Temat: Re: CSS - dziwne zachownie Chrome'a
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Marek" <b...@e...com> napisał w wiadomości

    > wierszu tabeli. W efekcie mam go powielonego 2x. Co ciekawe, przypisanie
    > do komórek background-image:none niczego nie zmienia.

    Jak wszystko zawiedzie to dodaj !important:

    background-image:none !important;

  • 3. Data: 2011-06-28 13:56:14
    Od: Marek <b...@e...com>

    Dnia Tue, 28 Jun 2011 12:55:59 +0200, Marcin Wasilewski napisał(a):

    > Użytkownik "Marek" <b...@e...com> napisał w wiadomości

    > Jak wszystko zawiedzie to dodaj !important:
    >
    > background-image:none !important;

    Nawet jeśli to zadziałałoby to obrazki w komórkach tabeli przestałyby być
    widoczne. Problem w tym, że ten efekt byłby jeszcze gorszy gdyż mimo
    wymuszenia wyświetlania obrazka w wierszu tabeli - nic się nie pokaże.