  • 21. Data: 2011-06-06 16:08:43
    Temat: Re: CSS. Kaskadowe arkusze stylów. Wydanie III
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > https://developer.mozilla.org/en/DOM/element.classna
    me

    na tej stronie opisano więcej parametrów DOM? jakoś nie mogę przejść do
    spisu, po wpisaniu https://developer.mozilla.org/en/DOM/ wyskakuje jakaś
    strona, ale tam nie ma za wiele dokumentacji... jakbyś mógł mi podpowiedzieć
    i się zamknę na wieki...

  • 22. Data: 2011-06-06 16:47:47
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    [...]
    > ogólnie pouczający przykład...

    Bez żadnych złośliwości, ale na prawdę warto korzystać z Google-a oraz
    Mozilla Developer Center: https://developer.mozilla.org/pl

    --
    Peter

  • 23. Data: 2011-06-06 17:01:33
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Mozilla Developer Center: https://developer.mozilla.org/pl

    tej strony nie znałem, ale jak znaleźć coś na temat "this"?

  • 24. Data: 2011-06-06 17:11:49
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    > tej strony nie znałem, ale jak znaleźć coś na temat "this"?

    Albo zaczniesz czytać, co się do Ciebie pisze, albo nie ma sensu
    poświęcać dla Ciebie czasu. Kilka postów wyżej na temat obiektu this
    dałem Ci odnośnik. Nawet nie zajrzałeś. Inaczej nie zadałbyś tego pytania.

    https://developer.mozilla.org/en/JavaScript/Referenc
    e/Operators/Special/this

    --
    Peter

  • 25. Data: 2011-06-06 17:23:25
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > https://developer.mozilla.org/en/JavaScript/Referenc
    e/Operators/Special/this

    sory, zainteresowałęm się polską wersją...
    czyli po prostu this.click tworzy nowe pole w obiekcie window?

  • 26. Data: 2011-06-06 17:56:21
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:isj2ee$tlq$1@news.onet.pl...
    e/Operators/Special/t
    > sory, zainteresowałęm się polską wersją...
    > czyli po prostu this.click tworzy nowe pole w obiekcie window?

    Czyli po prostu "this" wskazuje na to, że odwołujesz się do danych,
    metod klasy w której obecnie się znajdujesz. Bo za moment spytasz się co
    daje this.something.

  • 27. Data: 2011-06-06 18:49:38
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    e/Operators/Special/this

    > sory, zainteresowałęm się polską wersją...
    > czyli po prostu this.click tworzy nowe pole w obiekcie window?

    Przeanalizuj bardzo dokładnie treść tego artykułu (po angielsku):

    http://perfectionkills.com/unnecessarily-comprehensi
    ve-look-into-a-rather-insignificant-issue-of-global-
    objects-creation

    --
    Peter

  • 28. Data: 2011-06-23 15:50:25
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    przeczytałem już wszystkie książki i myślałem, że wszystko już wiem, a tu...
    jak wywołać skrypt js gdy wybierze się jakąś opcję w liście do wyboru?

  • 29. Data: 2011-06-23 15:53:32
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a jak w js odczytać stan listy do wyboru? też przez DOM? znalazłem jakąś
    opcję "change"... jak?

  • 30. Data: 2011-06-23 16:03:21
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    czwartek, 23 czerwca 2011 17:50 wielka mądrość na czytelników pl.comp.www
    spłynęła, gdy tako rzekł(a) identifikator: 20040501:

    > przeczytałem już wszystkie książki

    Wszystkie? Serio-serio?
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,