  • 1. Data: 2010-02-13 12:50:04
    Temat: CP - problem, zaklocenia
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich

    mam zestaw CP z dekoderem Echostar DVR-747, antena CP (mała) - lokalizacja
    Górny Ślask
    i od pewnego czasu obserwuję zakłócenia (przerywa dzwiek, zanik obrazu, brak
    sygnału)
    na niektórych kanałach np. Disney Channel, Cartoon Network (dzieci!) i pare
    innych.
    (chyba mniej więcej od swiąt - jak CP poprzestawiał liste kanałów)

    Większość kanałów CP odbieram bezproblemowo (pasek sygnału na ok 2/3)
    ale teraz zakłocenia pojawiły się też w paczce TVN!
    Czy tylko ja tak mam? Sąsiad mówił mi, że ma OK (ale jego prawie wcale nie
    ma w domu)

    Bede dzwonić do serwisu w tej sprawie
    ale chciałbym prosić o porade na co zwrócić uwagę

    pozdrawiam
    Adiks

  • 2. Data: 2010-02-13 21:04:42
    Temat: Re: CP - problem, zaklocenia
    Od: "kowtow" <k...@w...pl>

    Może śnieg na antenie to czeste o tej porze roku

  • 3. Data: 2010-02-14 06:45:16
    Od: "MAG" <g...@w...pl>

    Ja mam podobnie, Travel, ITV, ANIMAL PLANET, POLSAT FILM i parę innych -
    województwo podlaskie, znajomi mieszkający ok 50 km ode mnie to samo. Anteny
    poustawiane dobrze. Jest tak już od ok 1,5 roku.

  • 4. Data: 2010-02-15 07:23:29
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    MAG pisze:
    > Ja mam podobnie, Travel, ITV, ANIMAL PLANET, POLSAT FILM i parę innych -
    > województwo podlaskie, znajomi mieszkający ok 50 km ode mnie to samo.
    > Anteny poustawiane dobrze.

    jakby były dobrze to by tak nie było.
    spadł poziom jednego transpondera, ale to nie o nim była mowa.

    Jest tak już od ok 1,5 roku.

    może za mała antena, może warto założyć większą niż się męczyć?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 5. Data: 2010-02-17 21:30:57
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie ma w domu)
    >
    > Bede dzwonić do serwisu w tej sprawie
    > ale chciałbym prosić o porade na co zwrócić uwagę

    Witam ponownie

    pomogło lekkie przestawienie anteny
    jest lepszy odbiór,
    ale przy gorszej pogodzie
    pojawiają sie zakłocenia na niektórych kanałach
    więc myśle, że trzeba będzie zmienić antene na wiekszą

    pozdrawiam
    Adiks