  • 1. Data: 2010-01-21 11:13:15
    Temat: CP na kompie
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    zastanawiam się nad zakupem Cyfrowego Polsatu. Teraz w promocji dają
    dekoder z pakietem mini dodatkowo gratis. Mógłbym sobie to podłączyć i
    oglądać na kompie. Tylko jak? Są jakieś takie karty przechwytujące albo
    coś, żebym mógł sobie do tego podpiąć taki dekoder?

    Znalazłem takie coś:
    ale z tego co czytałem, w CP karta jest powiązana z dekoderem, więc nie
    mogę se ot tak zrezygnować z Mini i użyć karty w tym.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-01-21 12:07:15
    Temat: Re: CP na kompie
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > ale z tego co czytałem, w CP karta jest powiązana z dekoderem, więc nie
    > mogę se ot tak zrezygnować z Mini i użyć karty w tym.

    jesli wezmiesz abonament z modulem CI a nie z dekoderem to teoretycznie
    powinno zadzialac.

    c.

  • 3. Data: 2010-01-21 12:13:34
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-21 13:07, Cezar pisze:

    > "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message

    > jesli wezmiesz abonament z modulem CI a nie z dekoderem to teoretycznie
    > powinno zadzialac.

    Ale nie mam wyboru, bo oni dają dekoder mini i nic innego.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2010-01-21 12:19:55
    Od: "Cezar" <f...@e...com>

    > Ale nie mam wyboru, bo oni dają dekoder mini i nic innego.

    Jesli dekoder bedzie twoja wlasnoscia to polecam wpisanie w allegro slowa
    "boxkey"
    bedzie Cie to kosztowalo kilka stowek ale bedziesz mogl uruchomic ta karte w
    (prawie) dowolnym sprzecie.

    c.

  • 5. Data: 2010-01-21 12:22:37
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-21 13:19, Cezar pisze:
    > Jesli dekoder bedzie twoja wlasnoscia to polecam wpisanie w allegro
    > slowa "boxkey"
    > bedzie Cie to kosztowalo kilka stowek ale bedziesz mogl uruchomic ta
    > karte w (prawie) dowolnym sprzecie.

    No ale to się robi nieopłacalne. Dekoder do kompa 600zł + ten Twój
    Boxkey... To se kupię za to telewizor i będę używał dekodera mini.

    Ja bym chciał przechwycić jakoś sygnał ze złącza euro i pooglądać przy
    pomocy jakiejś karty przechwytującej, która mam nadzieję będzie
    kosztowała zdrowo mniej.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2010-01-21 14:01:47
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2010-01-21 12:13, Przemysław Adam Śmiejek donosi, że:
    > zastanawiam się nad zakupem Cyfrowego Polsatu. Mógłbym sobie to podłączyć i
    > oglądać na kompie. Tylko jak? Są jakieś takie karty przechwytujące albo
    > coś, żebym mógł sobie do tego podpiąć taki dekoder?
    Tak potrzebujesz audio-video grabbera:
    http://allegro.pl/listing/search.php?sg=0&string=aud
    io+video+grabber

  • 7. Data: 2010-01-21 17:25:48
    Od: crazy <c...@g...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Ja bym chciał przechwycić jakoś sygnał ze złącza euro i pooglądać przy
    > pomocy jakiejś karty przechwytującej, która mam nadzieję będzie
    > kosztowała zdrowo mniej.

    Szukaj karty telewizyjnej analogowej (nie satelitarnej) ze złączami RCA.
    Wyprowadzasz sygnał z tunera, z Euro i podajesz do karty TV.

  • 8. Data: 2010-01-22 17:50:06
    Od: "Mr.FX" <u...@z...pl>

> [...]
    > ale z tego co czytałem, w CP karta jest powiązana z dekoderem, więc nie
    > mogę se ot tak zrezygnować z Mini i użyć karty w tym.

    Powinna wystarczyć dowolna karta z wejściem video-in i wejściem audio
    (niektóre karty nie mają bezpośredniego wejścia audio tylko trzeba je
    połączyć z kartą dźwiękową). Sam mam tak podłączony tuner CP Echostar
    7200HD i do tego pilot Microsoft z "IR Blaster", który potrafi sterować
    tunerem sat z poziomu Window Media Center i nawet fajnie to działa
    włącznie z timeshift i auomatycznym nagrywaniem z różnych kanałów.
    Szkoda tylko, że AFAIK obecnie nie ma na rynku kart z HDMI IN z HDCP
    i jedyne istniejące rozwiązanie to konwerter HDMI->Component wraz
    z kartą HD z Component In.

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]