    From: Maciej Łebkowski <m...@e...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: CMS - zasady edycji wersji językowych
    Date: Mon, 06 Apr 2009 09:33:58 +0200

    Dnia 03-04-2009 o 22:03:23 crazy bejbi <t...@n...ma> napisał(a):

    > 1. Przy edycji menu, podstron, aktualności, galerii, produktów w
    [...]
    > 2. Podejście. Mam globalnie zdefiniowane w sesji jaką aktualnie wersję

    Użytkownicy Twojego systemu będą wielojęzyczni i wklepią dla danej
    strony wszystkie wersje językowe od razu, czy raczej do każdego języka
    będzie dedykowana jedna osoba?
    Strona będzie miała tą samą treść we wszystkich językach (artykuły np.)
    czy raczej każda wersja będzie miała własną strukturę?

    IMO te pytania dają Ci odpowiedź na powyższe. Jeśli odpowiesz "nie wiem",
    "to zależy", "różnie" -- to zrób obie wersje, wszak to tylko kwestia
    interface`u (a z tego co zrozumiałem, to wystarczy wyłączyć kilka zakładek
    w przypadku wersji drugiej)

    --
    Maciej Łebkowski