  • 1. Data: 2011-02-18 14:20:08
    Temat: CMS szyty na miare
    Od: "Milosz K." <w...@o...pl>

    Szukam jakigos fajneo CMS`a, zintegrowany z MySpace i Facebook, przyzwoite
    forum. Do strony kolekcjonerskiej (modelarstwo). W miare szybki, prosty w
    obsludze, zgrabny i w miare mozliwosci niebyt "toporny" (tak, zeby jedna
    strona nie miala 6 MB). Do tego jakas ladna galeria,etc. Mozecie cos
    polecic? Nie wiem, o teraz jest na topie? Moze byc "modulowy" z mozliwoscia
    dodawania nowych pluginów.

    Pozdrawiam, M.

    --
    "Niech reszte slow dopowie wiatr, a reszte lez wyplacze jesienny deszcz"
    i...@m...pl / VoIP: (0-22) 300 07 54

  • 2. Data: 2011-02-18 14:24:56
    Temat: Re: CMS szyty na miare
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-02-18 15:20, Milosz K. pisze:
> [...]
    > strona nie miala 6 MB). Do tego jakas ladna galeria,etc. Mozecie cos
    > polecic? Nie wiem, o teraz jest na topie? Moze byc "modulowy" z mozliwoscia

    joomla stary, tylko joomla :-)

    ale podejrzewa że sobie nie poradzisz tak samo jak z obsługą grup
    dyskusyjnych ;-)

  • 3. Data: 2011-02-18 14:48:18
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik boxfish napisał:

    > joomla stary, tylko joomla :-)

    eee, jak mam byc szyty na miare, tak calkiem na miare, to trzeba napisac
    wlasny ;)

  • 4. Data: 2011-02-18 15:36:13
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    http://wordpress.org/

    --
    Peter

  • 5. Data: 2011-02-19 09:55:27
    Od: beherit / pn <b...@g...com>

> [...]
    > strona nie miala 6 MB). Do tego jakas ladna galeria,etc. Mozecie cos
    > polecic? Nie wiem, o teraz jest na topie? Moze byc "modulowy" z mozliwoscia

    tylko www.drupal.org lub custom-made.
    pozdr,p.

  • 6. Data: 2011-02-19 14:19:39
    Od: "Milosz K." <w...@o...pl>

    Joomla za ciężka i ogólnie taka jakaś "toporna". Trzeba się bardzo namęczyć,
    żeby jej nadać tej "zgrabności" o którą by mi chodziło. Kiedyś korzystałem z
    jPortala. Wlaśnie coś w tej materii, tyle, że bardziej rozbudowane i z takim
    wsparciem technicznym jak Joomla. Wordpress jest ok, ale to nie do końca
    akurat to, o co mi w tym przypadku chodzi. Najpierw trzeba zrobić na nim
    kilka stron, żeby go trochę opanować, a ja mam konkretne zlecenie (i
    powiedzmy, że na "typ klienta" trochę mi szkoda marnować "merytorycznego
    potencjału Wordpressa"). Coś zgrabniejszego, z dobrym wsparciem technicznym.
    Na Wordpressie trochę się teraz bawię, tyle, że potrzebuję szybko
    przygotować konkretną stronę, a WP musze dopiero opanować

    Pozdrawiam, M.

    --
    http://forum.gazeta.pl/forum/f,338,Pszczyna.html

  • 7. Data: 2011-02-22 01:40:10
    Od: "Gdansk.pomorze.pl" <a...@g...pomorze.pl>

    On 19 Lut, 15:19, "Milosz K." <w...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Na Wordpressie trochę się teraz bawię, tyle, że potrzebuję szybko
    > przygotować konkretną stronę, a WP musze dopiero opanować

    jak to mówią - chyba trzeba będzie zawołać fachowca ;-)

    jasc
    ---
    www.gdansk.pomorze.pl/projektowanie-stron