  • Data: 2012-10-28 23:24:37
    Temat: Re: [CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
    Od: Jimiasty <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 28 października 2012 23:07:05 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

    > Ja akurat dobrze przewidziałem moment wymiany opon, więc nie do mnie.

    Eee powiedzonkiem o stolach i nozycach raczej chcialem zaznaczyc to,
    dlaczego sie wypowiadam.

    > I to jest powód dla którego koniecznie trzeba blokować autostradę wlokąc się
    > 40 km/h?

    Tak jak napisalem, prognozy byly znane, wiec wybieranie sie w ten weekend
    w trase na letnich to przejaw glupoty, a potem i tak pier**nie, ze
    drogowcy znow zaspali.

    > Bo założone NA CZAS oponki przez kilka dni będą się nadmiernie zużywać?

    Nie chodzi tylko o nadmierne zuzycie, po prostu na zimowkach wybitnie
    beznadziejnie jezdzi sie po cieplym i suchym asfalcie, tak jakbym
    zamiast gum mial budyn :) Ja wole przecierpiec ten fallstart zimy
    a potem smigac jak gdyby nigdy nic.

    Chyba najlepsza numeryczna prognoza pogody:
    http://www.wetterzentrale.de/topkarten/fsavneur.html

    mowi, ze od czwartku na przestrzeni 16 dni temperatury jak najbardziej jesienne.
    (trzeba kliknac na 2m temperatur)