  • 1. Data: 2010-04-29 20:15:33
    Temat: CF typ karty, jak odczytac
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Wtam

    Potrzebuje okreslic dokladny model karty CF, czyli chce otrzymac ciag tego
    typu SDCFH-2048-903
    Takie informacje sa na pudelku, sa tez pewnie jakos zaszyte w karcie.

    Istnieje jakis soft to umozliwiajacy? Bo normalnie nic takiego okreslic nie
    mozna.

    pozdro
    Tmek

  • 2. Data: 2010-05-03 06:57:56
    Temat: Re: CF typ karty, jak odczytac
    Od: c...@p...onet.pl

> [...]
    > Takie informacje sa na pudelku, sa tez pewnie jakos zaszyte w karcie.
    >
    > Istnieje jakis soft to umozliwiajacy? Bo normalnie nic takiego okreslic nie

    chip genius ?

  • 3. Data: 2010-05-03 09:51:10
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 29 Kwi, 22:15, "Tmek" <g...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Takie informacje sa na pudelku, sa tez pewnie jakos zaszyte w karcie.
    >
    > Istnieje jakis soft to umozliwiajacy? Bo normalnie nic takiego okreslic nie
    Mozna normalnie. To ze uzywasz podrobki systemu operacyjnego nie
    znaczy ze to co masz dostepne jest normalne :)

    Wsadzic do czytnika kart pod linuxem i zobaczyc co wyplul dmesg?
    Albo dodatkowo sprawdzic w /sys/gdziestam?

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 4. Data: 2010-05-03 13:28:02
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    ptoki wrote:

    > Mozna normalnie. To ze uzywasz podrobki systemu operacyjnego nie
    > znaczy ze to co masz dostepne jest normalne :)
    >
    > Wsadzic do czytnika kart pod linuxem i zobaczyc co wyplul dmesg?
    > Albo dodatkowo sprawdzic w /sys/gdziestam?

    Z linuxem nie mam czasu sie bawic.

    To co znalazlem.
    Pod czytnikiem usb w win nic nie wiedac.
    Rozwiazaniem moze byc wsadzenie karty w czytnik pcimcia albo w przejsciowke
    cf > ide.
    Wtedy karta przedstawia sie tak jak twardy dysk ze wszelka modelologia.

    pozdro

  • 5. Data: 2010-05-03 13:40:53
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Tmek wrote:
    > Z linuxem nie mam czasu sie bawic.

    Ubuntu Live i wydanie polecenia dmesg w konsoli daje Ci wszystkie
    informacje jakie potrzebujesz. A hdparm da więcej niż chcesz. Być może
    smartctl miałby ciekawe rzeczy do powiedzenia o tej karcie CF, nawet
    jesli nie obsluguje smart.

    > Rozwiazaniem moze byc wsadzenie karty w czytnik pcimcia albo w przejsciowke
    > cf > ide.
    > Wtedy karta przedstawia sie tak jak twardy dysk ze wszelka modelologia.

    i wlasnie wtedy zrobisz dmesg.

    Roboty na 10 minut z czego 8 to ściąganie iso ubuntu-live albo System
    Resuce CD.

    Oczywiście możesz zrobić to w "lepszym systemie operacyjnym" w parę dni
    szukania narzędzi ale to twój wybór jesli nie masz 10 minut czasu.

  • 6. Data: 2010-05-03 13:44:12
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Sebastian Biały wrote:

> [...]
    >
    > Oczywiście możesz zrobić to w "lepszym systemie operacyjnym" w parę
    > dni szukania narzędzi ale to twój wybór jesli nie masz 10 minut czasu.

    Dzieki za info

    pzdr