  • Data: 2016-01-15 00:26:25
    Temat: Re: CE dla sprzętu pomiarowego
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 stycznia 2016 19:20:08 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:
    > Wydaje mi się, że EMC to prawie wszystko podlega.
    > Wykluczenia z RoHS też są ogólnie nieliczne.
    Jest z tym smieszna sprawa w zakresie metrologii. Jest taki multimetr
    HP/Agilent/Keysight 3458A, 8 1/2 cyfry, jeden z kilkunastu produkowanych w historii
    (i na palcach jednej reki mozna policzyc te, ktore aktualnie sie produkuje)
    multimetrow tej klasy, i oto co mozna przeczytac na stronie
    producenta (http://www.keysight.com/en/pd-1000001297%3Aepsg%3Ap
    ro-pn-3458A/digital-multimeter-8-digit?cc=PL&lc=eng)
    :

    Notice for European Union Customers: This product is not updated to EU RoHS
    compliance, therefore Keysight will only continue to sell this product to EU member
    states until 31 December 2016. Please contact your local sales representative for
    questions and recommended alternative product(s).

    Zatem RoHS dopadl industry standard w zakresie precyzyjnych przyrzadow
    pomiarowych. Transmille robi cos o podobnych parametrach, ale tez nie
    jestem do konca przekonany, ze przejmuja sie RoHSem ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski