  • Data: 2009-01-26 14:02:11
    Temat: Re: CE a biznesplan
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "hmj" <k...@p...of.pl> napisał w wiadomości
    news:497bcaf4$0$29405$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > 2. Załóżmy, że organ kontrolujący widzi mój wyrób bez znaczka na półce
    > sklepowej (co może oznaczać, że wyrób spełnia normy, tylko zapomniałem
    > stickersa nalepić, albo że wyrób nie ma znaczka, bo nie spełnia norm, albo
    > że nie ma znaczka, bo nie wiadomo czy spełnia normy - nie było badań).

    Jak nie ma znaczka to nie spełnia, bo nie ma znaczka :) Jak się dobrze nad
    tym zastanowić najlepszym wyjściem jest zawsze nakleić znaczek - co ciekawe,
    kilka (na ogólną liczbę ok. 100 - w 2008r) produktów namierzonych przez
    UOKiK jako powód wycofania z rynku ma wpisane _tylko_ brak oznakowania i
    instrukcji - nie chciało się nikomu sprawdzić czegokolwiek realnego, skoro
    było prostsze rozwiązanie. Można domniemywać, że gdyby było oznakowanie i
    instrukcja po polsku, pies z kulawą nogą by się nie zainteresował.

    e.