  • 1. Data: 2010-10-20 12:36:04
    Temat: CBF 500 A4- liczniki podwajają
    Od: helo <h...@g...com>

    Witam,
    problem taki ze prędkościomierz i obrotomierz podwaja odczyty -czyli
    100km/h robię w 2.5s ;-]. i kręcę spokojnie do 12,5tys.
    Spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem?

    Szukam jakiejś CBF 500 w okolicy Wrocławia do testu moich zegarów,
    wystarczy ściągnąć klosz i przepiać 2 wtyczki.

    MAT

  • 2. Data: 2010-10-20 13:36:25
    Temat: Re: CBF 500 A4- liczniki podwajają
    Od: amos <g...@g...com>

    On 20 Paź, 14:36, helo <h...@g...com> wrote:
    > problem taki ze prędkościomierz i obrotomierz podwaja odczyty -czyli
    > 100km/h robię w 2.5s ;-]. i kręcę spokojnie do 12,5tys.
    > Spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem?

    Kiedys tak w skucie mialem. Wystarczylo odpiac akumulator i wrocilo do
    normy.

    --
    amos

  • 3. Data: 2010-10-20 13:46:09
    Od: helo <h...@g...com>

    > Kiedys tak w skucie mialem. Wystarczylo odpiac akumulator i wrocilo do
    > normy.
    >
    > --
    > amos

    wielokrotnie wypinalem aku, bez zmian.

  • 4. Data: 2010-10-20 13:49:37
    Od: amos <g...@g...com>

    On 20 Paź, 15:46, helo <h...@g...com> wrote:
    > wielokrotnie wypinalem aku, bez zmian.

    A psikales WD40? ;)

    Na powaznie to wiecej nie podpowiem.

    A pytales na Scigaczu?

    --
    amos

  • 5. Data: 2010-10-20 14:46:16
    Od: helo <h...@g...com>

    > A psikales WD40? ;)
    >
    > Na powaznie to wiecej nie podpowiem.
    >
    > A pytales na Scigaczu?

    Praktycznie zrobiłem wszystko co można bez znajomości elektroniki,
    łącznie z rozbiórką zegraow, czyszczeniem styków, sprawdzaniem mas,
    napięcia na regulatorze (przy okazji jakie powinno być, bo spotkałem
    się z rożnymi ).

    Może zna ktoś jakiegos magika w okolicach Wrocławia co może czepić się
    tych zegarów?

    MAT

  • 6. Data: 2010-10-24 12:27:58
    Od: "ArturVF500" <a...@-...pl>

    Użytkownik "helo" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    Witam,
    problem taki ze prędkościomierz i obrotomierz podwaja odczyty -czyli
    100km/h robię w 2.5s ;-]. i kręcę spokojnie do 12,5tys.
    Spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem?

    tak kupiles czy sie zestalo, jezeli zestalo to szast prast czy jakies objawy
    posrednie?

    pozdrawiam
    Artur

  • 7. Data: 2010-10-25 12:34:39
    Od: helo <h...@g...com>

    Kupilem,
    była mowa tylko o prędkościomierzu, to ze obrotomierz tez świruje
    wyszło później.

    Grzebanie przy przebiegu jest b.prawdopodobne.

    Dodam ze przy zakupie akumulator był w stanie agonalnym i świrowała
    cala elektryka,
    liczyłem ze po wymianie aku zegary wrócą do normy.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-10-25 13:38:03
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    helo pisze:
> [...]
    > cala elektryka,
    > liczyłem ze po wymianie aku zegary wrócą do normy.

    odpisuj pod cytatem.

    tak sobie niesmiało kombinuje, ze jesli były problemy z elektryką to
    mogł strzelic stabilizator ktory w zegarach byc powinien. Daje on
    napiecie odniesienia do wskaznikow.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 9. Data: 2010-11-02 19:13:06
    Od: "ArturVF500" <a...@-...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > tak sobie niesmiało kombinuje, ze jesli były problemy z elektryką to mogł
    > strzelic stabilizator ktory w zegarach byc powinien. Daje on napiecie
    > odniesienia do wskaznikow.

    zazwyczaj nie ma - tzn nie spotkalem sie; ale stawiam na problemy z ktoras z
    mas - zamiast zliczac impulsy na jednym zboczu z czujnika, zlicza na obu

    pozdrawiam
    Artur