  • 1. Data: 2011-04-07 09:54:21
    Temat: CB500 - przednie koło, dwa pytania
    Od: wererider <w...@g...com>

    Witam,
    Właśnie zabieram się za zmianę lag, bo są poryte i w ogóle przednie koło
    dziwnie idzie.
    Także dwa pytania:
    1. Od czego mogły się porysować lagi? Mam serie wgłębień, na 0.5 - 1 mm
    głębokich, 1-5 mm długości, pionowe, nierównomiernie rozrzucone w obszarze
    suwania - motor taki już kupiłem (rocznik 99), więc nie mam pojęcia skąd
    to.
    2. Przednie koło wyraźnie słychać jak się toczy i włączy się sprzęgło, czuć
    lekkie wibracje - mogło pójść łożysko?

    Pozdrawiam
    were

  • 2. Data: 2011-04-08 10:32:51
    Temat: Re: CB500 - przednie koło, dwa pytania
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-04-07 11:54, wererider pisze:
> [...]
    > suwania - motor taki już kupiłem (rocznik 99), więc nie mam pojęcia skąd
    Wyjebane panewki w lagach, pewnie w zawieszeniu nie bylo oleju -
    wszystko do wymiany, rury zapewnie tez, bo jak nalejesz oleju, to bedzie
    wywalac rysami i nie pomoga nowe uszczelniacze
    > 2. Przednie koło wyraźnie słychać jak się toczy
    lozyska kola

    i włączy się sprzęgło, czuć
    > lekkie wibracje - mogło pójść łożysko?

    luz na koszu sprzegla i to duzy

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 3. Data: 2011-04-09 06:00:08
    Od: Wererider <w...@g...com>

    Dnia Fri, 08 Apr 2011 12:32:51 +0200, Michał V-R napisał(a):

    > Wyjebane panewki w lagach, pewnie w zawieszeniu nie bylo oleju -
    > wszystko do wymiany, rury zapewnie tez, bo jak nalejesz oleju, to bedzie
    > wywalac rysami i nie pomoga nowe uszczelniacze

    Nowe lagi już jadą z Bielska :-)
    Co tam jeszcze będzie do zmiany? Uszczelniacze wiadomo, ślizgacze pewnie
    też?

    Pozdrawiam
    Were