  • 21. Data: 2009-12-29 14:47:58
    Temat: Re: CAM Polsatu - wiele strumieni
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > Ano właśnie.
    > I co, nie umie nagrać dwóch programów naraz?

    Z pewnością nie umie. Jeden nagrywasz, drugi oglądasz.
    W tym chyba HD, ale nie daję ręki.

    > IMO niemożliwe, bo do czego byłaby ta druga głowica?

    Z tego co wiem, na jednej głowicy możesz możesz oglądać
    jeden i nagrywać drugi program, pod warunkiem, że oba są z tego samego
    transpodera. Druga głowica daje tę możliwość, że możesz z dowolnego
    transpodera i na dokładkę, z innego satelity, jak masz twina monoblocka?

    Nie wiem. Nigdy się nie bawiłem takim zestawem.

    > Chyba że tuner umie użyć CAM później, podczas oglądania.
    > I wtedy odkodować materiał, który wcześniej nagrał jako zakodowany.

    Albo CAM musi być czterostrumieniowy. Lub coś pomieszałem.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2009-12-29 14:54:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości

    > Z pewnością nie umie. Jeden nagrywasz, drugi oglądasz.

    Z timeshiftem?
    No to umie.
    A ograniczenia tkwią w sofcie, PVR Cyfry ma zresztą takie same.

    >Druga głowica daje tę możliwość, że możesz z dowolnego
    > transpodera i na dokładkę, z innego satelity, jak masz twina monoblocka?

    Albo zeza.

    > Nie wiem. Nigdy się nie bawiłem takim zestawem.

    A ja tak.
    Jest jak piszesz, przy czym ograniczenia są wyłącznie softwareowe jak widać.

    > Albo CAM musi być czterostrumieniowy.

    Jak to cztero?
    Do dwóch głowic wystarczy dwu.

  • 23. Data: 2009-12-29 16:00:26
    Od: a...@p...pl

    no to moglby ktos to podsumowac?

    czy jest jakies success story - tzn. obcy tuner SDTV PVR z 2
    glowicami, ktoremu po wlozeniu CAM+karta Polsatu uda sie nagrac jeden
    program w trakcie ogladania drugiego.....[i jeszcze aby byl timeshift
    na ogladanym]

    no ewentualnie HDTV (:-))

    --
    ThinkXtra

  • 24. Data: 2009-12-29 21:33:38
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > glowicami, ktoremu po wlozeniu CAM+karta Polsatu uda sie nagrac jeden
    > program w trakcie ogladania drugiego.....[i jeszcze aby byl timeshift

    Takim tunerem jest wspomniany przeze mnie Inverto PVR 7000.Mozesz ogladac
    jeden kanal Polsatu.Inny kanal Polsatu nagrywac.Bedzie sie nagrywal
    zakodowany.Mozesz go sobie w nocy zdekodowac i zachowac na wieki na dysku
    lub nie odkodowywac i ogladac do zmiany kluczy (kilka dni).

    Mozesz tez nagrywac dwa dowolne programy i ogladac wczesniej nagrany program
    z dysku.

    Timeshiftu nie sprawdzalem bo praktycznie z tego nie korzystam ale pewnie
    dziala bo dlaczego mialby nie dzialac skoro tuner potrafi nagrywac
    jednoczesnie dwa rózne kanaly.

    W trakcie nagrywania mozna oczywiscie odtwarzac od poczatku nagrywany "w
    tle" program co jest bardziej uzyteczne od funkcji TimeShift bo nagrany
    program zostaje w razie czego na dysku.

  • 25. Data: 2009-12-29 22:14:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > zakodowany.Mozesz go sobie w nocy zdekodowac i zachowac na wieki na dysku
    > lub nie odkodowywac i ogladac do zmiany kluczy (kilka dni).

    Dokładnie to samo czytałem onegdaj w opisie jakiegoś Humaxa, więc można
    założyć że i one to potrafią.

  • 26. Data: 2009-12-29 23:14:22
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 29 Dec 2009 22:33:38 +0100, "Pawel" <p...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >zakodowany.Mozesz go sobie w nocy zdekodowac i zachowac na wieki na dysku
    >lub nie odkodowywac i ogladac do zmiany kluczy (kilka dni).

    semi success story - bo u mnie jest tak, ze jak cos nagram, to te
    kilka dni moze nie wystarczyc na ogladniecie i co wtedy jak zmienia
    klucze? Dupa? A nie mozna mu ustawic, ze w nocy po nagraniu sam sie
    wezmie do robotu i odkoduje sobie to nagranie, bo ma swieze klucze?
    Czy tylko i wylacznie z palca trzeba to pchnac?

    --
    ThinkXtra

  • 27. Data: 2009-12-30 16:41:14
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    Wspominalem wczesniej o funkcji dekodowania offline.Polega to na tym ze
    tuner po wylaczeniu do stanu satndby po kilkunastu skundach ponownie sie
    wlacza i dekoduje wszystko co ma na liscie nagran.

  • 28. Data: 2009-12-30 20:57:36
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 30 Dec 2009 17:41:14 +0100, "Pawel" <p...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Wspominalem wczesniej o funkcji dekodowania offline.Polega to na tym ze
    >tuner po wylaczeniu do stanu satndby po kilkunastu skundach ponownie sie
    >wlacza i dekoduje wszystko co ma na liscie nagran.

    czyli pod tym wzgledem jest ok? A ile czasu mu to zajmuje np. 2.5 h
    filmu z tvn z reklamami?

    --
    ThinkXtra

  • 29. Data: 2009-12-30 21:30:49
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news.neostrada.pl
    *Pawel* napisał(-a):

> [...]
    > zakodowany.Mozesz go sobie w nocy zdekodowac i zachowac na wieki na dysku
    > lub nie odkodowywac i ogladac do zmiany kluczy (kilka dni).

    Takie poźniejsze dekodowanie to jest kompletna porażka, bo w skrajnym
    przypadku nie da się tego zrobić natychmiast po zakończeniu nagrania.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 30. Data: 2009-12-30 21:38:39
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    > czyli pod tym wzgledem jest ok? A ile czasu mu to zajmuje np. 2.5 h
    > filmu z tvn z reklamami?

    Nigdy nie sprawdzalem.Napewno szybciej niz w czasie rzeczywistym.W starszej
    wersji softu mozna bylo w procentach podgladac postep przy dekodowaniu i z
    tego co pamietam trwalo to w miare szybko.

    Tuner w zasadzie spelnia Twoje oczekiwania tylko nie wiem cze jeszcze jest
    dostepny w sprzedazy.
    Ja swój nabylem ponad 3 lata temu.