  • 11. Data: 2009-12-28 19:24:35
    Temat: Re: CAM Polsatu - wiele strumieni
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/hhapod$ico$1@nemesis.
    news.neostrada.pl
    *Pawel* napisał(-a):

    > Modul jest jednostrumieniowy.Bedziesz mógl ogladac jeden program a drugi
    > zostanie nagrany zakodowany.
    > Przy dwustrumieniowym Astonie jest dokladnie tak samo.

    To na jakiego wała jest on dwustrumieniowy?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 12. Data: 2009-12-28 19:39:47
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    http://img80.imageshack.us/img80/267/eset.jpg

  • 13. Data: 2009-12-28 21:43:40
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    > To na jakiego wała jest on dwustrumieniowy?

    Nie wiem jak w innych tunerach ale we wspomnianym Inverto
    "dwustrumieniowość" pozwala na korzystanie z funkcji PiP na kodowanych
    kanałach.I tylko tyle.

  • 14. Data: 2009-12-29 12:04:01
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 28 Dec 2009 14:17:24 +0100, a...@p...pl wrote:

    >Czesc,
    >
    >czy modul CAM CyfrowegoPolsatu w tunerze z podwojna glowica (pod PVR)
    >bedzie obslugiwal 2 strumienie: do ogladania i do nagrywania
    >(symultanicznie)?

    wiec sa szanse, aby nagrywac i ogladac jednoczesnie z cyfrowego
    polsatu z wykorzystaniem CAM i obcego tunera PVR ?

    A czy jest tuner PVR od Polsatu zdolny do czegos takiego (ale nie ten
    HDTV) lub czy ten PVR HDTV mozna wziac z mini pakietem i za ile?

    --
    ThinkXtra

  • 15. Data: 2009-12-29 13:24:45
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    a...@p...pl wrote:

    > wiec sa szanse, aby nagrywac i ogladac jednoczesnie z cyfrowego
    > polsatu z wykorzystaniem CAM i obcego tunera PVR ?

    Tak. warunkiem jednak jest posiadanie dwugłowicowego tunera.

    > A czy jest tuner PVR od Polsatu zdolny do czegos takiego (ale nie ten

    Nie. Bo ich dekoder SD i HD są jednogłowicowe.

    > HDTV) lub czy ten PVR HDTV mozna wziac z mini pakietem i za ile?

    Podejrzewam, że z jakąś opcją HD go sprzedają. Zawsze możesz zadzwonić i
    się zapytać.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2009-12-29 13:40:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości

    > Tak. warunkiem jednak jest posiadanie dwugłowicowego tunera.

    Mało.
    Potrzebne jest jeszcze to, aby tuner umiał odkodować sygnał w momencie
    oglądania, a nie tylko nagrywania.
    Nie wszystkie to potrafią.

  • 17. Data: 2009-12-29 13:57:34
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > Mało.
    > Potrzebne jest jeszcze to, aby tuner umiał odkodować sygnał w
    > momencie oglądania, a nie tylko nagrywania. Nie wszystkie to
    > potrafią.

    Ten polsatowski umie.

    A i teraz zauważyłem, że jednak jest w ofercie dekoder z podwójną
    głowicą. Jednak chyba tak czy siak, nie da rady nagrywać i oglądać
    programów HD. Ale to już afair ograniczenie samego CAMa.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2009-12-29 14:00:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ten polsatowski umie.

    Co polsatowskie?
    Tuner?
    O czym Ty gadasz, przecież mowa była nie o polsatowskim tunerze, tylko CAM.
    Wsadzonym do tunera, który może to umieć, bądź nie umieć.

    > A i teraz zauważyłem, że jednak jest w ofercie dekoder z podwójną
    > głowicą. Jednak chyba tak czy siak, nie da rady nagrywać i oglądać
    > programów HD.

    To na cholerę ta druga głowica?

  • 19. Data: 2009-12-29 14:17:12
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > Co polsatowskie?

    Zamotałem trochę.

    1. Jest w ofercie polsatu tuner HD PVR z podwójną głowicą.
    Tylko, że ten tuner jest tylko na karty polsatu bez CI. Nie trzeba
    CAM.

    2. CAM można wsadzić do innego tunera dwugłowicowego, ale
    przez jego (CAM, nie tunera) ograniczenia możesz nie nagrać
    i oglądać np. dwóch kanałów HD.

    Mogę się mylić.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2009-12-29 14:26:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > 1. Jest w ofercie polsatu tuner HD PVR z podwójną głowicą.
    > Tylko, że ten tuner jest tylko na karty polsatu bez CI. Nie trzeba

    Ano właśnie.
    I co, nie umie nagrać dwóch programów naraz?

    IMO niemożliwe, bo do czego byłaby ta druga głowica?

    > 2. CAM można wsadzić do innego tunera dwugłowicowego, ale
    > przez jego (CAM, nie tunera) ograniczenia możesz nie nagrać
    > i oglądać np. dwóch kanałów HD.

    Chyba że tuner umie użyć CAM później, podczas oglądania.
    I wtedy odkodować materiał, który wcześniej nagrał jako zakodowany.