  • Data: 2010-10-26 22:19:12
    Temat: Re: C6 - czy warto?
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-26 22:04, Waldek Godel pisze:

    > no cóż, albo użytkownik tego jest ignorantem, albo ty bajki opowiadasz.
    > Bo tak się bowiem składa, że modele C5 i C6 mają zmienioną konstrukcję
    > hydrauliki - pompa jest elektryczna i działa również jak auto jest
    > wyłączone, wciąż utrzymując samopoziomowanie.

    To może mieli popsute? Nie wiem, raz na własne oczy widziałem, jak
    oberwała ramkę plastikową z tablicą rejestracyjną. Wielokrotnie też
    widziałem, jak jej mąż chwilę czekał aż auto się podniesie - dużo to nie
    było, gdzieś ze 3 cm z linijką nie mierzyłem, ale jej wystarczało, aby
    uszkodzić. Auto było kupowane w Polsce jako nowe. Ale jaki to dokładnie
    był model - nie mam pojęcia, miał od 2-4 lat, nie więcej, bo właściciele
    średnio co 3 lata auto zmieniają.