  • Data: 2022-08-28 14:27:16
    Temat: Re: C - łańcuchy tekstowe definiowane w parametrach funkcji
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 28 sierpnia 2022 o 12:34:34 UTC+2 JDX napisał(a):
    > On 27.08.2022 21:43, Dawid Rutkowski wrote:
    > [...]
    > A gdzie konkretnie tak twierdzi? Bo jestem pewien, ze o trigraphach
    > czytałem kiedyś w książce autorstwa K&R.

    A ja sobie nie przypominam.

    W wiki:
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Digraphs_and_trigrap
    hs

    w sekcji History:
    "The ANSI C committee invented trigraphs as a way of entering source code using
    keyboards that support any version of the ISO 646 character set. "
    Oczywiście nie jest to prawda objawiona.

    dobra EDBIC też miał kłopot, ale na IBM360 pusze się w FORTRANie ;)

    > W jakim sensie nic dalej?

    No wyprodukowałeś coś więcej niż hello world w tym C na S/390?