  • 1. Data: 2010-01-23 23:06:04
    Temat: [C+] Fimboxy
    Od: "dx" <d...@m...com>

    Witam,

    Czy cos się dzieje niedobrego z kanałami Filmbox, Filmbox Extra, Filmbox
    Family na Cyfrze+?
    Do niedawna chodziły OK, a teraz na wszystkich jest ciemnosc (sprawdzane na
    Strong SD i Philipsie 6010 ze spliterem i bez).
    Probowalem reaktywacji karty w ICA ale bez rezultatow :(
    Karta legal, abonament oplacany normalnie.
    Reszta kanałów świeci.

    dx

  • 2. Data: 2010-01-24 00:28:40
    Temat: Re: [C+] Fimboxy
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    dx wrote:

> [...]
    > Probowalem reaktywacji karty w ICA ale bez rezultatow :(
    > Karta legal, abonament oplacany normalnie.

    Witaj

    Jestem bardzo silnie przekonany że przydałaby się
    aktualizacja listy kanałów. "Filmboxy" zmieniły
    parametry nadawania, więcej o tym możesz poczytać
    m.in. tu:
    http://satkurier.pl/news/52096/kanaly-sd-filmbox-tyl
    ko-z-tp-cyfry.html
    http://satkurier.pl/news/51724/zmiana-parametrow-fil
    mbox-na-13e.html
    http://satkurier.pl/news/51727/nowa-czestotliwosc-ta
    kze-dla-filmbox-hd.html

    Miłego oglądania.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.

  • 3. Data: 2010-01-24 07:45:29
    Od: "dx" <d...@m...com>

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> napisał
    w wiadomości news:hjg47u$je6$1@news.onet.pl...
> [...]
    > aktualizacja listy kanałów. "Filmboxy" zmieniły
    > parametry nadawania, więcej o tym możesz poczytać

    Dzieki serdeczne za info!
    Przeskanowałem i wszystkie filmboxy świecą :)

    Zastanawia mnie tylko dlaczego Cyfra+ nie zamieszcza tej wiadomosci ani na
    swojej stronie w strefie abonenta, ani w ICA?
    Potrafia za to brac 24gr za minute polaczenia z numerem infolinii 801 066
    066, gdzie nie raz trzeba czekac 15min na rozmowe :(

    pozdrawiam,
    dx

  • 4. Data: 2010-01-24 12:02:15
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    dx wrote:

    > Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski"
> [...]

    Ależ proszę bardzo :)

    > Przeskanowałem i wszystkie filmboxy świecą :)

    Cieszę się ze to pomogło

    > Zastanawia mnie tylko dlaczego Cyfra+ nie zamieszcza tej
    > wiadomosci ani na swojej stronie w strefie abonenta, ani w ICA?

    Przypuszczam iż wynika to z tego że zazwyczaj
    wysyła dekoderom polecenie by ehm "nakłoniły"
    użytkowników do tego by przeskanował listę
    kanałów.

    Przynajmniej tak to się dzieje w wypadku części
    odbiorników z jakimi miałem do czynienia. Jeśli
    z jakiś względów ten sygnał nie dotarł, to nici
    z (sugerowanej lub automatycznej) aktualizacji.

    > Potrafia za to brac 24gr za minute polaczenia z numerem
    > infolinii 801 066 066, gdzie nie raz trzeba czekac 15min na
    > rozmowe :(

    Wydaje mi się że istnieje teź numer nie-080x
    dla użytkowników telefonów kom. nie mogących
    korzystać z "osiemsetek". O, dobrze mi się
    wydawało:
    http://www.cyfraplus.pl/_abo_cta.html

    Pozdrawiam,

  • 5. Data: 2010-01-24 22:08:44
    Od: "dx" <d...@m...com>

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> napisał
    w wiadomości news:hjhcse$vda$1@news.onet.pl...
    [...]
    > Wydaje mi się że istnieje teź numer nie-080x
    > dla użytkowników telefonów kom. nie mogących
    > korzystać z "osiemsetek". O, dobrze mi się
    > wydawało:
    > http://www.cyfraplus.pl/_abo_cta.html

    Tak, też na to wpadłem - jak zobaczyłem na billingu 6zł za rozmowe :(
    Podejrzewam tylko, ze wiekszosc ludzi mysli ze jak dzwoni na 0-801 to placi
    stala oplate bez wzgledu na dlugosc polaczenia.
    A rozmow maja sporo, bo kiedy nie zadzwonie to trzeba czekac po 10-15min.
    Pewnie dzwonia do nich wsciekli abonenci, wyruchani w ostatniej promocji z
    kanałami HD i niedostepnymi tunerami HD PVR...

    dx

  • 6. Data: 2010-01-25 19:19:08
    Temat: Re: Fimboxy
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > Tak, też na to wpadłem - jak zobaczyłem na billingu 6zł za rozmowe :(
    > Podejrzewam tylko, ze wiekszosc ludzi mysli ze jak dzwoni na 0-801 to placi
    > stala oplate bez wzgledu na dlugosc polaczenia.

    nie masz komorki? po co w dzisiejszych czasach uzywać telefonu
    stacjonarnego ? Nawet firmy uzywają go tylko do odbierania.
    Kazda nawet najdroższa siec komorkowa ma koszt polaczenia na
    stacjonarne w granicach 5-10gr za min. Ale koniec OT.

  • 7. Data: 2010-01-25 19:37:01
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-25 20:19, Mamut pisze:
    > nie masz komorki? po co w dzisiejszych czasach uzywać telefonu
    > stacjonarnego ? Nawet firmy uzywają go tylko do odbierania.

    Chyba że akurat musisz zadzwonić na infolinię płatnika :D

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 8. Data: 2010-01-25 21:05:37
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl>

    > Jestem bardzo silnie przekonany że przydałaby się
    > aktualizacja listy kanałów. "Filmboxy" zmieniły
    > parametry nadawania, więcej o tym możesz poczytać

    Chyba podobny problem jest w TVS - czy w C+ lista kanałow nie zmienia się
    automatycznie? Dziwne to jakoś.

    W.

  • 9. Data: 2010-01-26 09:53:05
    Od: "piotrek" <p...@g...net.pl.syf>

    Użytkownik "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba podobny problem jest w TVS - czy w C+ lista kanałow nie zmienia się
    > automatycznie? Dziwne to jakoś.
    >
    > W.

    UOKIK powinien dowalic kare za takie problemy .............