  • Data: 2011-06-07 11:18:54
    Temat: Re: Było 37 - jest zero :D
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał w wiadomości
    news:iskf63$6m0$1@inews.gazeta.pl...
    > Jest roznica pomiedzy "czasem robie 400-600km dziennie", a "codziennie
    > robie ponad 400 km")

    u mnie to czasem potrafi występować np. dwa miesiące, od poniedziałku do
    piątku (czasem sobota) praktycznie pod rząd) - później robi się luz auto
    potrafi kilka dni stać nieużywane

    > A ja znam faceta, co robi 300.000km rocznie, tyle, ze samolotem. Tylko co
    > z tego wynika?

    to że 120.000km to nie wyczyn a to już niewiele mniej niz 150.000 km

    > Za to czytam wypociny Adasia od ~10 lat (z przerwami, gdy laduje w KF-ie)
    > i wiem, jak potrafi zmyslac...
    > Moze i jezdzi duzo, jak na srednia krajowa, ale z tym przebiegiem mocno
    > przesadzil.

    być może, w to nie wnikam, ja przy 50kkm rocznie (odpukać w nieskorodowaną
    blachę) bardzo rzadko nadziewam się na policję/FR a powoli nie jeżdżę (czyt.
    nagminnie łamię przepis dotyczący dopuszczalnej prędkości) - ostatni mandat
    za prędkość dostałem chyba ze 2 lata temu więc trzeba mieć niezłego pecha
    albo mieszkać w innym województwie niż ja..

    Lukasz