-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!usenet.goja.nl.eu.org!aioe.org!feeder1.feed.usenet.farm!f
eed.usenet.farm!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!news-out.netnews.co
m!news.alt.net!fdc3.netnews.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!
peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neos
trada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neost
rada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Być może uda się przeżyć silnikom spalinowym...
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <611e2fc9$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<sflpou$gg6$1$Janusz@news.chmurka.net>
<accos2moi25$.2d221ls9hjm1.dlg@40tude.net> <i...@m...org>
<sfm4i7$5mc$1@dont-email.me> <sfm755$o0e$1$Janusz@news.chmurka.net>
<61271e9d$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
<sg86ob$v4h$1$Janusz@news.chmurka.net>
<6127a5c2$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<sg89c0$2vg$2@news.icm.edu.pl>
<6127aad5$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<sg8kmn$jqs$2@news.icm.edu.pl>
<6127e053$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<6128823d$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
<sgaj5e$jnf$1$Janusz@news.chmurka.net>
<6128dcf1$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
<r...@4...net>
<6128ecfd$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
<1tmejvg1iekmo$.10euwzlx3yfrw$.dlg@40tude.net>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Fri, 27 Aug 2021 16:54:35 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.13.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <1tmejvg1iekmo$.10euwzlx3yfrw$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 48
Message-ID: <6128fcaa$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1630076074 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 507 83.142.196.21:61139
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4018
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2696530
[ ukryj nagłówki ]W dniu 27.08.2021 o 16:40, J.F pisze:
>> Mieliśmy szczęście, że to akurat popołudniowy dołek był i szykowaliśmy
>> sie na wieczorny szczyt, więc większość już "pod parą była".
>
> A jednak - szczyt wieczorny przyszedl, a nikogo nie wylaczono.
Więcej - jak przegladałem raport z podstawowych danych systemu
energetycznego w ujęciu godzinowym, to gdybym nie wiedział że coś się
odwaliło i kiedy to bym się nie domyślił. Może dlatego że w ujęciu
godzinowym ale i tak czapki z głów.
> Poza tym weglowe elektrownie to zawsze pod para - tzn jak planowana
> jest praca, nie da sie ich wylaczyc na pare godzin.
Ale pod parą nie znaczy że tej pary mają na zapas jakby miały pracować.
Są pod parą, ale jak wrzucisz tą parę w turbozespół to się szybko
skończy;) Jeśli nie są wyznaczone jako rezerwa wirująca to jest to
raczej podtrzymanie pracy kotła a nie "pod parą". Przynajmniej tak mi
się wydaje - inaczej musiałbyś nadmiar pary wywalać prosto do atmosfery
a oze nie miałby żadnego sensu:P
> No wlasnie w godzinnych raportach nie widac duzo tego zagranicznego
> pradu. Ciekawe jak to wygladalo w sekundach - zawor pary odkreca sie
> dosc szybko, elektrownia szczytowa wodna startuje pare minut,
> a w miedzyczasie co? Sojusznicy pomogli?
Tak sądzę - nawet chcieć nie specjalnie musieli - samo się - dopóki
przesówników fazowych nie przestawią albo fizycznie nie odetną to samo
"się weźmie". Jak to potem rozliczą i komu łeb zmyją i jak bardzo innym
zaszkodzimy to inna sprawa.
>> Bo ja wiem - w tej chwili mamy ogólnie 1,5 gigawatów importu a 1,3
>> wysyłamy czechosłowakom;) Czyli bez problemu linie w tym momencie
>> przenoszą prawie trzy. Zapewne mogą więcej.
>
> Pisalem o tej awarii bardziej szczegolowo ...
> https://www.pse.pl/dane-systemowe/funkcjonowanie-kse
/raporty-dobowe-z-pracy-kse/wymiana-miedzysystemowa-
przeplywy-mocy
No tak jak pisałem jak sprawdziłem potem - w raportach godzinowych to
nawet nie widać. Ciekawe jak byłoby w minutowych. Obstawiam że na
początku to trochę popłynęlo przez te linie, dopóki się nie ogarneliśmy.
No ale - szczytowo pompowe to już masz prawie dwójkę. Coś tam z
gazowych, wodnych - not great not terrible;)
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 27.08.21 17:08 Tomasz Gorbaczuk
- 27.08.21 17:27 J.F
- 27.08.21 17:55 Shrek
- 27.08.21 18:06 Shrek
- 27.08.21 18:49 J.F
- 27.08.21 19:04 Shrek
- 27.08.21 20:18 J.F
- 27.08.21 21:03 Shrek
- 27.08.21 23:49 ii
- 27.08.21 23:50 ii
- 27.08.21 23:55 ii
- 28.08.21 00:01 ii
- 28.08.21 00:11 ii
- 28.08.21 00:15 ii
- 28.08.21 07:44 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=