    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Być może uda się przeżyć silnikom spalinowym...
    Date: Thu, 26 Aug 2021 20:30:13 +0200

    W dniu 2021-08-26 o 16:31, Shrek pisze:

    > Po pierwsze - pisałeś że oni energię składują, a teraz że nie potrafią
    Nigdzie nie pisałem że składują.

    > tego i dlatego czepiają się systemu energetycznego który robi za
    > niewyczerpany magazyn (i to długoterminowy - wystarczy zmienić
    > rozliczenie na kwartalne i całe sens prosumentów idzie się jebać). A czy
    Pasi Ci to :) plujesz się jak mały kazio. W niemczech PV jest lekko
    licząc 10 razy tylei jakoś nie plują się o to, wręcz przeciwnie, nowe
    przepisy które na dniach mają uchwalić zakładają że plany dotyczące
    budowy domu czy remontu dachu mają mieć OBOWIĄZKOWE założenie PV i to o
    mocy nie mniejszej niż.
    Energia z PV jest bardziej przewidywalna od wiatraków i jest jej więcej,
    polecam monitor na pse poglądać jak poszczególne dni wyglądają a nie
    pieprzyć tu głupot.

    > pasożytują czy nie jak już pisałem widać po tym kto sobie bez kogo
    > poradzi. Energetyka zawodowa by się ich najchętniej pozbyła i została po
    Energetyka zawodowa najchętniej to by nam energię po5 zł sprzedawała
    jakby mogła.

    > prostu zmuszona do ich przyjęcia - za cenę zupełnie nieadekwatną do
    > zamieszania jakie prosumenci powodują i korzyści jakie odnoszą.
    Pierdolisz jak potłuczony, te kilka milionów ton węgla mniej to mniej
    zapłacone kar za emisję CO2, i to wszystko dzięki PV, gdyby tak nie było
    to nikt by nie dopłacał ludziom do instalacji. To energetyka zamiast
    modernizować sieci obudziła się z rękąw nocniku i teraz płaczą przez tzw
    pożytecznych głupców jak im to źle. Bo ludzie ich ścigają do roboty.

    > A co pisałeś w trzeciej linijce pierwszego paragrafu? Ale teraz masz
    > rację - prosumenci nie potrafią energii magazynować - dlatego pasożytują
    > na systemie energetycznym

    Szkoda nawet to komentować.

    --
    Janusz