eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyByć może uda się przeżyć silnikom spalinowym...Re: Być może uda się przeżyć silnikom spalinowym...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsreader4.netcologne.de!
    news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!p
    eer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Być może uda się przeżyć silnikom spalinowym...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <611e2fc9$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <sflpou$gg6$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <sflqvo$h30$1$horizn@news.chmurka.net>
    <sflvfk$jo2$1$Janusz@news.chmurka.net> <sfm50h$8tn$1@dont-email.me>
    <sfmboa$u42$1@news.icm.edu.pl> <sfvfq7$q86$1@dont-email.me>
    <lnyglq9mud2k$.1q14jwt2odgki$.dlg@40tude.net>
    <6123547b$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <6443197385$20210823135149@squadack.com>
    <612395a7$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <sg052i$9mb$2$Cav@news.chmurka.net>
    <61239a2d$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <6820917477$20210823180618@squadack.com>
    <612484ff$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <u...@4...net> <sg2hlf$3ol$1@news.icm.edu.pl>
    <mwwhbws6dwbn.n29bjhgt52rz$.dlg@40tude.net>
    <sg34ji$qjq$1@news.icm.edu.pl>
    Date: Tue, 24 Aug 2021 19:06:59 +0200
    Message-ID: <kpbwra3dq774$.o57utq00jwtc.dlg@40tude.net>
    Lines: 36
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.129.193
    X-Trace: 1629824820 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 518 83.30.129.193:62293
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2870
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2696319
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 24 Aug 2021 17:52:07 +0200, ii wrote:
    > W dniu 24.08.2021 o 12:48, Jacek Maciejewski pisze:
    >> Dnia Tue, 24 Aug 2021 12:28:52 +0200, ii napisał(a):

    >> Praktyka wykazała że w dotychczasowej technologii trolejbusy mają sporo
    >> większe koszty eksploatacji niż tramwaje. Opłacało się nawet zlikwidować
    >> w wielu miastach linie trolejbusowe żeby położyć torowisko i uruchomić w
    >> to miejsce tramwaj lub w ostateczności autobus.
    >>
    >
    > No i właśnie stąd pytanie czemu.
    >
    > 1. Torowisko obciąża miasto znacznie bardziej niż współużytkowanie jezdni.

    Jak patrze na niektore wroclawskie arterie ... to nie tyle torowisko
    obciaza, co np przystanki.
    Przystanki przy torach wymagaja szerokosci, a miedzy przystankami
    miejsce sie marnuje.
    Jakby tak przystanki zrobic za skrzyzowaniami, byloby miejsce na pas
    do skretu w lewo ... a tu czesto przystanek przed skrzyzowaniem.

    Wywalic tramwaje na bok drogi?

    > 2. Trakcja specjalnie nie różni się.

    drutow dwa razy mniej. Ale to chyba niewielka czesc kosztow.
    Slupow ... roznie bywa.

    > 3. Pojazd specjalnie nie różni się, acz może jednak być nietypowy więc
    > droższy.

    Mam dziwne wrazenie, ze teraz duzo "nietypowych".
    Czyli duzo producentow, ktorzy pudlo potrafia pospawac, a reszte
    wyposazenia sie kupuje.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: