  • 1. Data: 2011-02-15 20:29:26
    Temat: Buty motocyklowe za 150 zl....?
    Od: power_bit <power_bit@_NOSPAM_interia.pl>

    Ekipa potrzebuje pomocy z wyborem butów. Nie stać mnie na drogie papcie,
    używek również bym nie chciał. Na allegro znalazłem to, wiecie coś na
    temat tych "kozaków"

    http://motoallegro.pl/hit-cenowy-buty-motocyklowe-ro
    zm-45-i1450171395.html

  • 2. Data: 2011-02-16 07:59:28
    Temat: Re: Buty motocyklowe za 150 zl....?
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 15 Lut, 21:29, power_bit <power_bit@_NOSPAM_interia.pl> wrote:
    > Ekipa potrzebuje pomocy z wyborem but w. Nie sta mnie na drogie papcie,
    > u ywek r wnie bym nie chcia . Na allegro znalaz em to, wiecie co na
    > temat tych "kozak w"
    >
    > http://motoallegro.pl/hit-cenowy-buty-motocyklowe-ro
    zm-45-i1450171395...

    Dobre sa.
    Jak by coś sie rozklejało. To podkleisz ( suche )"Kropelka " i bedzie
    git. Nie papraj żadnym butaprenem czy podobnym.
    No i nie susz mokrych na bardzo gorącym grzejniku. Bo klej PU robi sie
    miekki i buty sie rozłażą.
    Ogólnie obchodz sie ostroznie to pojeździsz.

  • 3. Data: 2011-02-16 12:49:02
    Od: nightwatch77 <r...@g...com>

    Mam mniej-więcej takie same (innej firmy -chyba adrenaline) i szybko
    przemakają, ślizgają się też mocno na błocie tak że się nieraz można
    wypieprzyć przy próbie podparcia (czasem zdarza mi się po jakichś
    bezdrożach przejechać) no i ogólnie są mało szykowne (u mnie skóra to
    taka na niby, nie wiem jak tu - ale za 150 to bym się skórzanych nie
    spodziewał). Jak nie masz innej możliwości to da sie w nich jeździć,
    no ale w sumie to chyba w każdych się da. O wiele lepiej mi się jeździ
    w wysokich butach górskich z grubej skóry tyle że one kosztowały dużo
    więcej - ale przynajmniej można w nich chodzić po zejściu z motocykla
    (najlepiej zimą po górach albo po lesie ;)

  • 4. Data: 2011-02-16 13:05:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-02-15, power_bit <power_bit@_NOSPAM_interia.pl> wrote:
    > Ekipa potrzebuje pomocy z wyborem butów. Nie stać mnie na drogie papcie,
    > używek również bym nie chciał. Na allegro znalazłem to, wiecie coś na
> [...]
    O tych sie nie wypowiem ale mialem buty podobnej klasy (Probiker). Ogolnie:
    - tego co oni tam nazywaja membrana nie traktuj powaznie, to raczej foliowy
    worek i faktycznie jest wodoodporny poki sie gdzies nie przetrze to dziala
    ale jak zaczyna sie woda wlewac to jest powodz bo nie chce sie tak latwo
    wylewac a w upale mozna w nich ochujec,
    - skora to to raczej nie jest, moje tez mialy byc skorzane :-) a bylo to cos
    pokryte faktura przypominajaca skore,
    - slaba jakosc wykonania takich butow to pewne rozklejanie sie...

    Moje wytrzymaly caly sezon ale nie oszczedzalem ich i duzo w nich lazilem,
    zalezy jak chcesz uzytkowac bo jak nie duzo to starcza pewnie na lata. Tylko
    tak jak mowilem - ta membrana to slaba sprawa, lepiej kupic bez + zakladane
    kondony na deszcz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2011-02-16 22:35:20
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > Ekipa potrzebuje pomocy z wyborem butów. Nie stać mnie na drogie papcie,
    > używek również bym nie chciał. Na allegro znalazłem to, wiecie coś na
> [...]

    Nie wiem jakiego numeru szukasz ale sprzedaje własnie sowje SIDI 43 ( na mne
    małe ) kupiłem i generalnie są za małe .

    Super fajne wygodnie , całe z skóry

    wiecej na
    http://motoallegro.pl/okazja-tanio-sidi-buty-letnie-
    43-czarne-wroclaw-i1452973373.html

    pozdr .

  • 6. Data: 2011-02-17 07:15:14
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisał w wiadomości

    > Nie wiem jakiego numeru szukasz ale sprzedaje własnie sowje SIDI 43 ( na
    > mne małe ) kupiłem i generalnie są za małe .
    >

    > Super fajne wygodnie , całe z skóry

    Ale one są po 250 i licytacja w toku.
    Więc cena nie spełnia wymogu pytającego.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 7. Data: 2011-02-17 11:25:03
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > Ale one są po 250 i licytacja w toku.
    > Więc cena nie spełnia wymogu pytającego.
    >
    > --
    > Jasio
    > etz vfr
    generlanie tak ale moge za nie ręczyć , skóra SIDI, myslalem ze po
    wczesniejszych informacjach na temat butów ze skóry i membrana w cenie 150
    zł kolega zastanowi sie czy nie warto raz wydac wiecej - i mieć gwarancje i
    spokój na kilka sezonów

    z 2 strony tam ma 12 m-cy jak sie cos rozklei czy popeka szkoda tylko bedzie
    miescia smigac w trampkach i czekac na rozpatzrenei reklamacji .

  • 8. Data: 2011-02-17 11:31:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-02-17, NESSO <NIESPAMUJ@NIE> wrote:

    > z 2 strony tam ma 12 m-cy jak sie cos rozklei czy popeka szkoda tylko bedzie
    > miescia smigac w trampkach i czekac na rozpatzrenei reklamacji .

    Bo sie robi inaczej. Idziesz do sklepu oddac cos na reklamacje i jako
    rozwiazanie bierzesz zwrot gotowki, wychodzac kupujesz to co oddales
    lepsze/inne i jezdzisz dalej. Ja juz drugi rok mam nowe ciuchy :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2011-02-17 11:37:51
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > Bo sie robi inaczej. Idziesz do sklepu oddac cos na reklamacje i jako
    > rozwiazanie bierzesz zwrot gotowki, wychodzac kupujesz to co oddales
    > lepsze/inne i jezdzisz dalej. Ja juz drugi rok mam nowe ciuchy :-)

    gdzie znajdujesz idiote który w ramach reklamacji odda ci odrazu kase ?

    wskaz mi takie sklepy to cie ludki ozłoca a tamci długo nie pociagna ,
    generalnei zawsze jest grymaszenie i klopoty z uzyskaniem gwarancji lub
    uznaniem reklamacji , powodów na odrzucenie jest zwykle tysiace , szcególnie
    w markach NONAME za 100 zł

  • 10. Data: 2011-02-17 11:39:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-02-17, NESSO <NIESPAMUJ@NIE> wrote:

    > gdzie znajdujesz idiote który w ramach reklamacji odda ci odrazu kase ?

    Chlopie a kto mowi ze ktos ci od razu odda kase? Kase dostaniesz za miesiac
    i wroci do Twojej kieszeni. Kumasz, czy za daleko?

> [...]
    > uznaniem reklamacji , powodów na odrzucenie jest zwykle tysiace , szcególnie

    Nigdy nie mialem problemu, nikt sie nie zajaknal ani nie kombinowal. Po dwoch
    tygodniach wracala kasa. Nawet mi kurtke Modeki wymienili na nowa, choc byla
    tez z dziurami po szlifie.

    --
    Artur
    ZZR 1200