  • Data: 2011-02-16 12:49:02
    Temat: Re: Buty motocyklowe za 150 zl....?
    Od: nightwatch77 <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam mniej-więcej takie same (innej firmy -chyba adrenaline) i szybko
    przemakają, ślizgają się też mocno na błocie tak że się nieraz można
    wypieprzyć przy próbie podparcia (czasem zdarza mi się po jakichś
    bezdrożach przejechać) no i ogólnie są mało szykowne (u mnie skóra to
    taka na niby, nie wiem jak tu - ale za 150 to bym się skórzanych nie
    spodziewał). Jak nie masz innej możliwości to da sie w nich jeździć,
    no ale w sumie to chyba w każdych się da. O wiele lepiej mi się jeździ
    w wysokich butach górskich z grubej skóry tyle że one kosztowały dużo
    więcej - ale przynajmniej można w nich chodzić po zejściu z motocykla
    (najlepiej zimą po górach albo po lesie ;)