  • Data: 2011-06-30 08:00:05
    Temat: Re: Buty - miasto/weekendowe latanie
    Od: John <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-29 18:12, Ryba76 pisze:
    > http://allegro.pl/gaerne-g-rw-grw-buty-szosowe-r-45-
    nowosc-2011-i1648012122.html

    Hmmm, 20 złotych więcej kupujemy WEB GTX Alpinestars'u.

    http://alejka.pl/alpinestars-web-gore-tex.html

    Ale nowy jestem i piszę pod wpływem emocji, bo mnie ostatnio pierwszy
    raz w życiu konkretny deszcz złapał więc może coś bez sensu
    wykombinowałem ;)

    > No i właśnie o takie konkrety mi chodziło :)
    > Dzięki Pitti, buty wyglądają obiecująco, choć muszę przyznać że nie znam
    > tej firmy ale napewno zaraz o niej poczytam
    >
    > Ryba

    Witam wszystkich bo pierwszy raz piszę :)

    pozdrawiam,
    John