  • Data: 2010-08-11 07:22:14
    Temat: Re: Buty Adrenaline GT - opinie...?
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tytus pisze:

    > To takie ludzkie, ze nic bardziej nas nie cieszy jak cudze
    > ....jezdzenie/kiszenie* :)

    ;) ;) ;)

    > BTW czasem warto poczytac przed zakupem - zanim wyda sie na butki 1kpln.

    Pewnie, że tak, na szczęście można pytać nie tylko na preclu gdzie
    (niestety) zanim się człowiek dokopie do treściwych informacji,
    trzeba... filtrować. Najlepszym przykładem... mój wątek... ;)

    > Ale 299 to tyle co za adidasy ...

    Ano tak właśnie, wydałem tyle co na (bardzo) dobre trampki a ilu ludziom
    wokół to przysporzyło radochy, warto było! ;)
    Dobra, nie ma co strzępić, trzeba latać a gdy przyjdą chłodniejsze dni i
    trochę pokiszę... nogi w bucikach, to zdam relację... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97