  • Data: 2010-08-09 14:15:41
    Temat: Re: Buty Adrenaline GT - opinie...?
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ivam pisze:

    > Serio? Opisz cos wiecej - jesli na buty sie zdecydujesz to tez napisz.

    heheh..., ale to ja się pytam kto... ;)

    > Kurtki szukam czegos bardziej przewiewnego niz to co mam.

    Używam bardzo intensywnie (zarówno w deszcz jak i mega upały) Adrenaline
    Summer AIR-FLO, swego czasu sprzedałem identyczną komuś z Precla (sorki
    zapomniałem imienia).

    Nic się nie urwało, przetarło, itp. W ogromne upały, które mieliśmy masz
    wrażenie, że jedziesz w podkoszulce, ale pomimo to ma sporo wzmocnień
    (plecy, barki, łokcie). Zapinane (szczelne) 2 kieszenie zewn. + 1 wewn.
    Na chłodniejsze dni dopinana (p. deszczowa) podpinka z dodatkową
    kieszonką na portfel i 2 na komórkę. Wloty na zamki przy rękawach,
    regulacja paskami na rzepy przy rękawach oraz w pasie.
    Kolor czarny z przeszytymi odblaskowymi lamówkami (w szarym odcieniu,
    więc są ładnie wkomponowane).

    Jeśli byś się decydował, mogę się zorientować z dostępnością i aktualną
    ceną (gdy na alledrogo były po 330-350 ja miałem chyba po 290).
    Oczywiście nowe!

    > Nie masz plaskostopia?

    eee...???

    --