  • Data: 2012-03-06 22:30:49
    Temat: Re: Button - wyrównanie tekstu w pionie pod FF
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 05 Mar 2012 22:49:51 +0100, Paweł Piskorz napisał(a):

    > body { font:cośtam; }
    > button { font:innecoś; }
    >
    > Czy button będzie dziedziczył font po body? Nie, ponieważ ma swoją
    > własną definicję :)

    Chodzi mi o to dlaczego rozwiązanie jakie zaproponowałeś pomogło?

    body { font:cośtam; }
    button { font:tego_nie_miałem_ustawionego; }

    Dlaczego button nie zyskał "cośtam" ? Konkretnie Ariala, bo jego w body mam
    zadeklarowanego. Podobne zjawisko widywałem w komórkach tabel choć juz
    dawno nie sprawdzałem czy to nadal tak jest. Komórki nie dziedziczyły fontu
    po body również... i wyświetlały w Timesie czy czymś podobnym.