-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Butle LPG Irene
Date: Wed, 14 Jun 2017 16:06:48 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 41
Message-ID: <ohrfts$ges$1@node1.news.atman.pl>
References: <ohnvgr$k1e$1@node2.news.atman.pl> <ohon38$mpd$1@dont-email.me>
<593fe6f8$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
<ohqpf5$8m3$1@node2.news.atman.pl>
<5940f1eb$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
<5940faf6$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1497449212 16860 46.21.210.209 (14 Jun 2017 14:06:52
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Jun 2017 14:06:52 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.1.1
In-Reply-To: <5940faf6$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 170613-0, 2017-06-13), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2607674
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-06-14 o 10:59, T. pisze:
>>> Dzwonilem do TDT mowią ze butle te nie byly certyfikowane w TDT wiec
>>> nie mozna na nich jezdzic.
>>
>> Trzeba by przepisy poczytac, czy aby na pewno sa jedyna jednostka :-)
>>
>>> Zalegalizowac tez ich nie mozna. Diagnosta podbije przeglad tylko gdy
>>> nie zauwazy. A dwoch juz zauważylo na dzien dobry :] Firma w ktorej
>>> montowano instalacje mowi ze w Polsce prawo dziala wstecz i dlatego
>>> butle ktory byly legalne staly sie nagle nielegalne. Zaproponowali mi
>>> jedynie montaz nowej butli po kosztach bez marzy. Chyba nie mam wyboru
>>> bo przeciez nie będę pałował się po sądach o 300zł. Chory kraj.
>>
>> To samo moze dotyczyc drugiej strony - czy chca sie palowac po sadach za
>> 300zl :-)
>>
>>> To tak jak by kupic nowy samochod, a po kilku latach okazuje sie ze
>>> instytucja ktora wydala homologację nie miala prawa do wydawania
>>> takiej homologacji i samochod można jedynie zezlomowac...
>>
>> Trudno powiedziec - byc moze w pewnym momencie przepisy sie zmienily i
>> Irene powinna wystapic do TDT, czego nie zrobila,
>> (a instalator nie sprzedawac zbiornika bez wymaganych papierow)
>> a UDT jak najbardziej mogl przebadac zbiornik, skoro klient sobie zyczy,
>> tylko ze w samochodzie ma byc przebadany przez TDT.
Nikt ci nie przebada w samochodzie, trzeba wyjąć.
> To może wymontować zbiornik, zanieść do UDT, niech sprawdzą, i
> zamontować z powrotem?
> T.
Trwa to koło tygodnia i legalizacja nie będzie na dziesięć lat tylko
na sześć czy siedem. Cena zbiornika do montażu w miejscu koła
zapasowego to 250 do 350zł, jak ktoś dużo jeździ to może się okazać
że szybciej i taniej będzie wstawić nowy niż bujać się tydzień
na benzynie.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 16.06.17 16:02 J.F.
- 16.06.17 16:13 RadoslawF
- 16.06.17 17:41 J.F.
- 16.06.17 21:27 RadoslawF
- 17.06.17 00:13 J.F.
- 17.06.17 10:54 RadoslawF
- 17.06.17 11:01 RadoslawF
- 17.06.17 22:43 J.F.
- 18.06.17 13:12 RadoslawF
- 18.06.17 15:49 miumiu
- 18.06.17 21:04 RadoslawF
- 19.06.17 11:53 J.F.
- 19.06.17 14:30 RadoslawF
- 19.06.17 17:45 J.F.
- 19.06.17 21:39 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=