  • 31. Data: 2009-09-24 12:08:22
    Temat: Re: Bus pas a motocykle?
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 24 Wrz, 13:56, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:
    > a jak mówisz na switch? albo na router?

    Przełącznik i drogownik.

    --
    Artur

  • 32. Data: 2009-09-24 12:10:53
    Temat: Re: [OT] Re: Bus pas a motocykle?
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Piotr May pisze:

    > sjp mowi ze jednak to po Polsku jednak jest
    >
    > "wyniki od 1 do 2 z 2 znalezionych
    > - bus zob. mikrobus , busik
    > -bus ?ostatni człon wyrazów złożonych oznaczających pojazdy do
    > przewozu pasażerów"

    ale nie z polskiego. więc i to się przyjmie w słownik. jak wiele innych
    z różnych języków.

    > o SAPie najcześciej mówie: "nosz kurwa mać" a co do switchy czy
    > routerów... informatyki w to nie mieszaj :P Już kilku próbowało
    > międzymordzie upowszechnić ;P (interface)

    dlaczego mam nie mieszać? dziedzina jak każda inna. w każdej znajdzie
    się coś podobnego.
    a, powiedz mi Pijotruś, a czy Ty czasem o pole position, nie mówisz pole
    position? hą?
    czas chyba kończyć :)

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 33. Data: 2009-09-24 13:58:29
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Piotr May pisze:
> [...]
    wska_pobila_rekord_mandat_co_26_sekund,wiadomosc.htm

    Dzisiaj też siedzieli z radarem coby więcej łapać.

    > a tak btw, patrząc dziś w TVN24 na tą ulice w Wawie to ja Wam -
    > Warszawiakom bardzo współczuje (tym którzy akurat autem muszą tą ulice
    > przejechać)

    Rano jakieś kilkanaście minut dłużej(samochodem),Motocyklem jeszcze nie
    wiem,ale jadąc od Grójeckiej do pomnika Lotnika zawsze było ciasno,pasy
    jakieś wąskie:-(

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 34. Data: 2009-09-24 14:03:18
    Od: "Andrzej" <szuwar_ek_wywal@to_wp.pl>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
    > ps:
    > Słownik Języka Polskiego
    > http://sjp.pwn.pl/
    > buspas
    > bus-pas
    >
    > "Nie znaleziono haseł spełniających podany warunek"

    spox (ups, też nie ma), w którejś kolejnej edycji się pojawi. Bo w naszym
    SJP większość słów okazuje się mieć zagraniczną proweniencję (ufff, jest)

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 35. Data: 2009-09-24 20:56:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 24 Sep 2009 15:58:29 +0200, osobnik zwany Monster
    wystukał:

    www.tvnwarszawa.pl/28415,1620737,0,2,lazienkowska_po
    bila_rekord_mandat_co_26_sekund,wiadomosc.html

> [...]
    >
    > Rano jakieś kilkanaście minut dłużej(samochodem),Motocyklem jeszcze nie
    > wiem,ale jadąc od Grójeckiej do pomnika Lotnika zawsze było ciasno,pasy

    Wawelską? to fakt nie da się przecisnąć.

    --
    BMW R1100GS
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 36. Data: 2009-09-24 20:56:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 24 Sep 2009 04:09:31 -0700, osobnik zwany Artur
    Zabroński wystukał:

    no niestety jak wszyscy :)

  • 37. Data: 2009-09-25 07:12:24
    Od: rfk <r...@g...com>

    On 24 Wrz, 11:14, rfk <r...@w...pl> wrote:
    > jak doświadczenia z nowego Bus-pasa w Wawie na trasie Ł? Czy ktoś miał
    > pogawędkę z policją/strażą czy ignorują motocykle na tym pasie?

    W ramach ciekawostek w tym temacie:
    http://www.scigacz.pl/Motocyklem,po,pasie,dla,autobu
    sow,8210.html

    Ciekawe, prawda?
    --
    rfk

  • 38. Data: 2009-09-25 07:45:38
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    rfk pisze:

    > W ramach ciekawostek w tym temacie:
    > http://www.scigacz.pl/Motocyklem,po,pasie,dla,autobu
    sow,8210.html

    > Ciekawe, prawda?

    nic ciekawego. pisałem już o tym. chyba, że Ty o tym, że mielibyśmy w
    końcu nad kimś przewagę :) hint: rowerzyści :)

  • 39. Data: 2009-09-25 15:06:36
    Od: PB <p...@b...pl>

    Thu, 24 Sep 2009 13:02:48 +0200, na pl.rec.motocykle, Leszek Karlik
    napisał(a):

    > Jakiś rok temu na Alejach przed Zawiszy mnie wyhaltował patrol
    > policji, pogrozili mandatem, spisali i puścili. Ale to patrol
    > motocyklowy był, nie wiem czy z samochodowym by się skończyło
    > równie szczęśliwie ;-)

    Rok temu to mnie motocyklowy dopadl na moscie Ś-D. Stałem przed pasami
    i puszczałem pieszych, a stąłem juz na torowisku tramwajowym. Niby
    wtedy to nie byl buspas, ale linie ciągłe były. Dojechali na
    motorach, jeden stanal za mna, drugi obok. Spojrzal na mnie i reka
    zatrzymal abym nie ruszyl, bo widzial ze sie spinam, a staruszka sie
    platała jeszcze po pasach. Ja stałem prawie przy linii, ale ten obok
    mnie juz na torach, wiec blokowal ewentualnie nadjezdzajacy tramwaj.
    Jak staruszka zeszla - pokazal mi reka zebym jechal, po czym obaj
    wystartowali jak pociski i przelecieli przez caly most po torach.

    Nauka stad byla dla mnie taka, ze motocyklowych patroli nie ma sie co
    obawiac, bo oni rozumieja, gorzej z innymi policjantami moze byc;-)

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)