    From: Adam Paluch <a...@-...com.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Burza + radiolinia STM1 z Netii = problemy
    Date: Tue, 30 Jun 2009 00:02:04 +0200

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Myślę, że jest to kwestia nasilenia burzy - ta burza (według tego co
    > widzę na stronach IMGW) jest naprawdę solidna.

    jest jeszcze kwestia modulacji, przy STM1 zapewne jest to 128QAM a jak
    mozna sie domyslec jest to dosc czula modulacja

    Trudno mi powiedziec jaki jest zapas mocy ale niesadze aby netia niedala
    zapasu (odpowiedniego w/g obliczen)
    "slabsze" modulacje sa bardziej odporne, pozatym jest wtedy wieksza czulosc

    --
    Adam Paluch