  • 1. Data: 2011-05-26 10:24:00
    Temat: Re: Burza i indukcja w antenach WiFi
    Od: "PioM" <p...@h...com>

    &gt;Szatan pisany wielką literą coś znaczy? Chodzi o jakiegoś
    &gt;konkretnego szatana czy może o szacunek dla szatana? :)

    Może masz rację, że &quot;szatan&quot; powinno być z małej. Ostatnio stwierdziłem, że

    Szatan to człowiek od czarnej roboty Boga i chyba trzeba go też szanować...

    &gt;-- płacę należne podatki
    &gt;-- nie rozmnażam się w ogóle

    Jak płacisz podatki to pewnie będą marzyć, żebyś rozmnożył się.

    &gt;Wracając do katechetki... Lubię dzieci. (i koty?)

    Trudno nie lubić kotów, podobno ratują nam życie. Myszy są niebiezpiecznie
    małe i szybkie.... Ponad rok temu widziałem insekta w domu zausznika.
    Uświadomiłem sobie, że trzeba by cudu, żeby coś takiego złapać. Skoczył sobie
    z połowy drzwi na podłogę i zniknął z oczu... Może to atak jakiegoś druida?
    Może kanarek lub papuga może złapać coś takiego?

    &gt;Daj więc Boże, proszę Cię z całego serca, prezydentowi i siłę, i mądrość,
    &gt;i odwagę, i rozwagę w ustawianiu polskiej części KRK na stosownym miejscu,
    &gt;czyli w poddaństwie wobec prawa...

    Podejrzewasz, że prezydentowi brakuje tych cech?

    Pozdrawiam
    PioM

    Produkt Polski okulary Metros sprzedawane w sklepie optycznym (Opticos SC) w
    Tucholi na Świeckiej, niedaleko Kościoła.