  • Data: 2014-07-03 16:51:56
    Temat: Re: Burmistrz odwolal komendanta za zdjecie na lawecie.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-03 16:08, Shrek pisze:

    > Liwiusz - ja cię proszę... Za rozsądnego człowieka cię miałem.

    No prosz...

    Kierowca lawety obił Ci mordę. Następnego dnia widzisz, że holuje
    samochód sąsiada.

    Uważasz, że bez sensu jest spytać się sąsiada kto go holował?

    Uważasz, że pytając o to uważasz, że to sąsiad Cię obił?

    Do takich wniosków dochodzę po lekturze co poniektórych osobników w tym
    wątku :)

    --
    Liwiusz