  • Data: 2014-07-02 18:12:40
    Temat: Re: Burmistrz odwolal komendanta za zdjecie na lawecie.
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-07-02 17:56:51 +0200, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> said:

    > Nie jest. Nie ma przepisu nakazującemu facjacie z bilbordu robić cokolwiek.

    Więc modyfikuję:
    1. (przykład najprostszy, praktykowany): nie da się odczytać numeru
    pojazdu, koniec sprawy.
    2. nie da się odczytać numeru pojazdu, laweta jest piętrowa i przewozi
    pojazdy z jednego komisu do drugiego (tak, na zdjęciu są dwie czytelne
    tablice należące do pojazdów przewożonych
    3. na lawecie (wiem, przekombinowane, ale do dyskusji w sam raz) jest
    tablica podniesiona z drogi. Tablicy lawet nie udało się odczytać.

    IMO za każdym razem sprawa musi wyłądować w koszu (rozmawiamy o dojeniu
    kierowców, nie o sprawach o morderstwo).

    > A jest przepis nakazujący wskazać komu się powierzyło pojazd, bez
    > względu na to co jest powodem takiego pytania.

    Tak, wiem, ale z powodów jak wyżej odrzucam sens prowadzenia całej sprawy.
    Właśnie przykład z twarzą burmistrza (osoba ZNANA straży!) dowodzi, że
    bagaż nie nie popełnia wykroczeń.
    :-)

    > W Twoim przypadku pytanie do burmistrza jest bezcelowe

    On doskonale wie, u kogo zamówił plakatowanie pojazdów.
    ;>>>

    > , ale pytanie do właściciela lawety - owszem.

    Ale go nie znasz, gdyż numer jest nieczytelny, więc sprawa do kosza.

    --
    Bydlę