-
51. Data: 2009-03-09 12:13:53
Temat: Re: Buractwo i chamstwo !!!
Od: Michał Rola <a...@i...pl>
On 4 Mar, 21:37, Martin.W <martin.wodecki@_NOSPAM_onet.eu> wrote:
> Większość z Was szanowni grupowicze to w 90% panowie mieszkający w bloku
> pracujący cały tydzień w biurze, przez cale dnie jedynie jakie moto
> widzicie to na youtube i przekrzykujecie sie na grupie. W weekend
> pojeździcie z 3 godz bo wypada i tyle. Na jednym z moich postów zostałem
> zbesztany za pomysł przesiadki się z DT 125 na YZ 250. Kupiłem YZ jeżdżę i
> nie mam z nią problemów. Żeby zabierać głos na jakiś temat powinno się
> mieć do tego pojecie. Ze wam w realnym życiu nie wychodzi to wasz problem.
> Sami robicie dzicz z tej grupy.
>
> --
> Wysłano z czytnika Ścigacz.pl ->http://grupy.scigacz.pl/
Nie no... zburzyles moja samoocene..."Znoooowu w zyciu mi nie
wyszlo..."
Rzucam robote... zaoszczedze na paliwie z dojazdow!
TATO! kupisz mi moto???... i garaz...bo wiesz tata,bo Martin
powiedzial ze motocyklista z praca i bez garazu to tylko youtube
oglada...
poglaszczcie go po glowce, bo sie posmarkal no...
-
52. Data: 2009-03-09 12:29:47
Temat: Re: Buractwo i chamstwo !!!
Od: Mika <m...@g...com>
On 9 Mar, 10:00, gildor <m...@g...com> wrote:
> w morde, klawisze mi się teraz kleją.
cukier to biala smierc :)
No to juz wiesz ;-)
pzdr
Mika
z potforka
-
53. Data: 2009-03-09 12:34:43
Temat: Re: Buractwo i chamstwo !!!
Od: gildor <m...@g...com>
On 9 Mar, 13:29, Mika <m...@g...com> wrote:
> On 9 Mar, 10:00, gildor <m...@g...com> wrote:
> > w morde, klawisze mi się teraz kleją.
>
> cukier to biala smierc :)
> No to juz wiesz ;-)
taaak cukier zaaabiłmi klawiszaaaa aaaa
ispację.
cywilizaaaaacjaaaa
- gildor
-
54. Data: 2009-03-19 19:05:42
Temat: Re: Buractwo i chamstwo !!! [OT]
Od: marider <m...@g...pl>
Watson pisze:
> No dobra dalem szanse mlodym.
> Ale widzac ze nie widać - wiec odpowiem.
>
> Pokretlo przy sprzegle słuzy do regulacji wysokosci klamki hamulca w czasie
> wyscigu.
> Uklad w czasie wyscigu sie grzeje na tyle mocno, klamka mieknie i punkt
> zadzialania hampli jest coraz blizej rolgazu. Gdy klamka zaczyna sie opierac o
> palce - zaczyna zle. stad plynna regulacja.
> Zwykle na 2-3 okrazeniu wymagane jest delikatne podniesienie - potem juz jest
> dobrze.
>
> Operowanie hamplem podczas wysciigu jest w zasadzie czesto 2 pozycyjne on-off
> z uwagi na ciagla kontrole gazu (przegazowki, odwijanie) klamka hampla jest
> ustawiona zawsze w najnizszym polozeniu. Milimetr od pozostalych 3 palców na
> rolgazie.
>
> Marider jakby co pytaj.
> Dodam tylko ze z przyzwyczajenia w FJR mam tak samo ustawiona klamke - chyba max
> obnizona.
> Ale tu mi sie plyn nie gotuje wiec nie musze na szybko regulowac w czasie jazdy
> :)
Troche mnie nie bylo.. Takich gadzetow jeszcze nie mialem u siebie/nie
widzialem w zadnym sprzecie a po wyscigach sie nie krece i nie zagladam
teamom przez ramie co tam dlubia przy maszynach wiec tymbardziej dzieki
za odpowiedz.
Pzdr
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)
http://tinyurl.com/yvjtdk