  • Data: 2011-05-27 08:42:30
    Temat: Re: Bufor RS-485
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-27 10:22, Piotr Gałka pisze:
    > Standard, który by coś takiego zakładał nie przetrwałby nawet roku.
    > RS485 ma więcej jak rok.
    > Zatem: Założenie jest błędne. Czyli każdy nadajnik zgodny z RS485 musi
    > być odporny na zderzenie z drugim. CBDU.

    Logika zbyt często przegrywa z rzeczywistością, wolę się więc upewnić
    niż kierując się logiką zrobić coś co z założenia nie będzie działać.

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, trochę mi się rozjaśnia w głowie.
    Nie szukam już gotowego scalonego repeatera, bo jak zauważyłem bardziej
    złożone repeatery zawierają poza częścią regenerującą sygnał
    elektrycznie też część regenerującą go logicznie.
    Zaś proste przykłady repeaterów to właśnie "zapętlone" transceivery i w
    tym kierunku poszedłem.

    Pozdrawiam,
    Andrzej.