  • 11. Data: 2012-09-24 12:04:40
    Temat: Re: Budżetowy monitor dla początkującego grafika - IIyama?
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:k3p8ac$3kl$1@node2.news.atman.pl...
    > chochlik_drukarski nabazgrał(a):

    >> się nie stosuje (nie bez przyczyny).
    >
    > Monitor IPS HP ZR2440W
    > http://www8.hp.com/pl/pl/products/monitors/product-d
    etail.html?oid=5164373&jumpid=reg_r1002_plpl_c-001_t
    itle_r0001

    > Tego chętnie bym przygarnął ....

    To jest jakiś wypasiony monitor ? Też bym chętnie bym przygarnął
    ale raczej po to żeby sprzedać na allegro.

  • 12. Data: 2012-09-24 13:28:17
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    chochlik_drukarski nabazgrał(a):

    etail.html?oid=516437
    > To jest jakiś wypasiony monitor ? Też bym chętnie bym przygarnął
    > ale raczej po to żeby sprzedać na allegro.

    Zły nie jest tylko cena troszkę za wysoka (normalnie ok 1500zł)

  • 13. Data: 2012-09-25 02:42:49
    Temat: Re: Bud?etowy monitor dla pocz?tkuj?cego grafika - IIyama?
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Kolejna osoba mi poleca LG... Który byś proponował?

    Chcesz > 22", dlatego nic nie pisalem
    o nieco leciwym i nieco "legendarnym" LG IPS226V (IPS).
    Ma lepszy kontrast i zre mniej pradu
    niz starszy LG W2220P, ale wyglad
    i stopke mogli zostawic ze starego.