  • 21. Data: 2012-12-09 17:55:47
    Temat: Re: Budżetowy SDD :)
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia 09 Dec 2012 15:16:23 GMT, PK napisał(a):

    > Wydajność mi powiewa. Tzn. fajnie, że będzie trochę szybciej, ale
    > jak dla mnie to mogłoby mieć szybkość HDD i bym nie płakał :).

    To tak naprawde po kiego Ci SSD?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 22. Data: 2012-12-09 17:56:17
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-12-09 16:11, PK pisze:

    > Po prostu zaznaczylem na skapiec.pl ">10 sklepów" (robię tak zazwyczaj).
    > Bulk 830 jest dostępny w 9 i tak naprawdę w grę wchodzi tylko
    > Komputronik. 430 zł - ujdzie.
    >
    > Czemu jest tak mało ofert? Wycofują ten model z rynku? Mam się spieszyć?
    > Chciałem jeszcze w tygodniu przejrzeć jakieś testy :).

    830 jest już troszkę na rynku i zostaje zastąpiona serią 840 i 840PRO

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 23. Data: 2012-12-09 17:59:36
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-09, R.e.m.e.K <g...@d...null> wrote:
    > To tak naprawde po kiego Ci SSD?

    Bo cenię ciszę :).

    pozdrawiam,
    PK

  • 24. Data: 2012-12-09 19:10:07
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia 09 Dec 2012 16:59:36 GMT, PK napisał(a):

    > Bo cenię ciszę :).

    Za polowe ceny SSD kupisz 2.5'' HDD 250GB.
    Jak go sprytnie zamontujesz w obudowie to tez uzyskasz cisze.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 25. Data: 2012-12-09 20:19:59
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-09, R.e.m.e.K <g...@d...null> wrote:
    > Za polowe ceny SSD kupisz 2.5'' HDD 250GB.
    > Jak go sprytnie zamontujesz w obudowie to tez uzyskasz cisze.

    Nie taką. Naprawdę cenię sobie ciszę. Planuję pasywnie chłodzonego kompa
    (jeśli się uda: bez silników).

    Co do sprytnie montowanych HDD, to jest to także w planie (konkretnie
    WD Scorpio Blue, bo podobno nieużywany przechodzi do sleep'a i wyłącza
    napęd - jeszcze muszę to potwierdzić).

    pozdrawiam,
    PK

  • 26. Data: 2012-12-09 21:03:02
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "PK" napisał:

    > Bo cenię ciszę :).

    I tak w celu wyciszenia, cytuję:
    "WD Scorpio (...) być może wyląduje obok tego SSD"? ;->

    JoteR

  • 27. Data: 2012-12-09 21:19:07
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-09, JoteR <j...@p...pl> wrote:
    > I tak w celu wyciszenia, cytuję:
    > "WD Scorpio (...) być może wyląduje obok tego SSD"? ;->

    Za mało zacytowałeś :)
    Scorpio Blue, bo nieużywane zasypiają. Nie wiem czy jeszcze jakiś
    dysk tak robi, ale dla mnie po prostu ideał.

    pozdrawiam,
    PK

  • 28. Data: 2012-12-09 21:25:15
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik PK napisał:
    > Witam,
    > Niedawno podejrzewałem, że pewnie nadejdzie moment, gdy zmięknę
    > i postanowię spróbować SSD. Moment nadszedł dość szybko :).

    Intel 330? :)

  • 29. Data: 2012-12-09 21:40:09
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "PK" napisał:

    > Za mało zacytowałeś :)

    Że pominąłem "ale nie w najbliższej przyszłości"?
    Zakładam, że owa "najbliższa przyszłość" to kilka góra kilkanaście
    miesięcy, więc wtedy będziesz się cieszył równie dobrym słuchem, jak
    teraz. A i ów Scorpio będzie tak samo brzęczał. A zanim z wiekiem przytępi
    ci się słuch, to nie tylko dyski mechaniczne, ale i SSD będą odległym
    wspomnieniem. ;-)

    > Scorpio Blue, bo nieużywane zasypiają. Nie wiem czy jeszcze jakiś
    > dysk tak robi, ale dla mnie po prostu ideał.

    Jaki będzie docelowy system? Bo przy takim Windows (obojętnie jakiej
    maści) ten Scorpio sobie raczej nie pośpi. Każda praktycznie akcja na
    systemie plików na dowolnym wolumenie brutalnie wyrwie go z drzemki, mimo,
    iż to nie jego wołano. A dopóki się nie rozpędzi, system będzie w tym
    czasie zamrożony. Nie mówiąc o tym, że przy takim użyciu Start/Stop Count
    (w S.M.A.R.T.) szybko się przekręci.

    JoteR

  • 30. Data: 2012-12-09 21:41:34
    Od: Michal <d...@d...mailexpire.com>

> [...]
    >
    > Czemu jest tak mało ofert? Wycofują ten model z rynku? Mam się spieszyć?
    > Chciałem jeszcze w tygodniu przejrzeć jakieś testy :).

    Pewnie Komputronik masz na miejscu, więc wyjdzie praktycznie tak samo
    jak 399 + przesyłka.
    Mało jak mało - 11 sklepów. Skąpiec tak ma, że potrafił wcześniej
    rozbijać wersję 128B na parę pozycji (+ oczywiście to samo z N i D),
    więc im pewnie to zostało - taki 64D jest np: w 21 sklepach w wynikach.
    Dodatkowo 830 powoli ustępują miejsca 840 i 840 PRO.
    Na dziś brałbym 830 128B - sprawdony, ramka i kabel Ci nie potrzebny a
    cały soft (w tym pełnego norton ghosta 15 w ISO i instalacyjnym EXE)
    pobierzesz z:
    http://www.samsung.com/us/support/owners/product/MZ-
    7PC128D/AM

    --