  • 1. Data: 2012-07-17 00:46:50
    Temat: Budżetowe buty na motocykl
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Chcę kupić buty na mały (CBR 250R) motocykl sportowy. Nie wiem jak długo
    bede je wykorzystywał, więc nie chcę dużo wydawać. Na dodatek aktualnie mam
    spodnie AKITO CITY w których wyglądam jakbym szedł na roboty budowlane a nie
    motocykl sportowy. Więc nie mam jednoznacznych preferencji co do stylistyki
    butów - czy sportowe dopasowane do motocykla, czy kamasze do spodni. Zależy
    mi na tym abym w kupionych butach nie czuł się jak w worku foliowym

    Mozecie doradzić któreś z poniższych lub odradzić?

    http://allegro.pl/skorzane-buty-motocyklowe-probiker
    -traveller-r-44-i2495861782.html
    http://allegro.pl/skorzane-buty-motocyklowe-akito-mi
    ami-rozmiar-44-i2465333786.html
    http://allegro.pl/buty-motocyklowe-ozone-road-wysylk
    a-gratis-44-i2485613078.html
    http://allegro.pl/fabrycznie-nowe-probiker-touring-i
    i-roz-44-drygate-i2447514241.html
    http://allegro.pl/adrenaline-motocyklowe-gt-waterpro
    of-r-44-45-i2470897989.html
    http://allegro.pl/rebelhorn-street-44-buty-motocyklo
    we-held-leszno-i2466042277.html
    http://allegro.pl/buty-motocyklowe-rebelhorn-hp2-roz
    -44-nowe-i2467362938.html
    http://allegro.pl/buty-alpinestars-fastlane-rozm-44-
    poznan-i2433175794.html
    http://allegro.pl/buty-adrenaline-crx-waterproof-spo
    rtowe-roz-44-i2432607144.html
    http://allegro.pl/buty-rainers-s-24-titanium-skora-w
    odoodporne-44-i2467545436.html

  • 2. Data: 2012-07-17 09:06:18
    Temat: Re: Bud?etowe buty na motocykl
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-16, Arbiter <n...@h...com> wrote:
    > Chce kupiae buty na ma?y (CBR 250R) motocykl sportowy. Nie wiem jak d?ugo
    > bede je wykorzystywa?, wiec nie chce du?o wydawaae. Na dodatek aktualnie mam
    > spodnie AKITO CITY w których wygl?dam jakbym szed? na roboty budowlane a nie
    > motocykl sportowy. Wiec nie mam jednoznacznych preferencji co do stylistyki
    > butów - czy sportowe dopasowane do motocykla, czy kamasze do spodni. Zale?y
    > mi na tym abym w kupionych butach nie czu? sie jak w worku foliowym
    >
    > Mozecie doradziae które? z poni?szych lub odradziae?

    To napewno odpusc sobie Probikera. Owszem nieprzemakalne, bo nieprzemalaknosc
    dziala w obie strony. Mialem rok, w lecie meczarnia, po roku wygladaly
    tragicznie. Kupilem 2 lata temu Alpinestarsa SMX-4 i jestem bardzo zadowolony.
    Bez membrany ale spokojnie wytrzymuja jazde kilkanascie albo lepiej kilometrow
    w umiarkowanym deszczu bez przemakania.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-07-17 09:59:24
    Temat: Re: Budżetowe buty na motocykl
    Od: m...@g...com

    W dniu wtorek, 17 lipca 2012 00:46:50 UTC+2 użytkownik Arbiter napisał:
    > Chcę kupić buty na mały (CBR 250R) motocykl sportowy. Nie wiem jak długo
    > bede je wykorzystywał, więc nie chcę dużo wydawać.
    > http://allegro.pl/buty-rainers-s-24-titanium-skora-w
    odoodporne-44-i2467545436.html

    Te ostatnie sa przynajmniej skorzane. Nie gustuje w skorze syntetycznej (pozostale sa
    chyba wlasnie z niej zrobione).
    Jak zdecydujesz sie na buty za 250-300 zl to nie sadze zeby one jakos istotnie sie od
    siebie roznily.

    Pozdr
    Gawron
    AT

  • 4. Data: 2012-07-17 11:03:24
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-17 00:46, Arbiter pisze:
    > Chc? kupi? buty na ma?y (CBR 250R) motocykl sportowy. Nie wiem jak d?ugo
    > bede je wykorzystywa?, wi?c nie chc? du?o wydawa?. Na dodatek aktualnie mam
    > spodnie AKITO CITY w kt?rych wygl?dam jakbym szed? na roboty budowlane a nie
    > motocykl sportowy. Wi?c nie mam jednoznacznych preferencji co do stylistyki
    > but?w - czy sportowe dopasowane do motocykla, czy kamasze do spodni. Zale?y
    > mi na tym abym w kupionych butach nie czu? si? jak w worku foliowym
    >
    > Mozecie doradzi? kt?re? z poni?szych lub odradzi??

    Ja osobiscie od roku uzywam na Buella takich:

    http://www.moto-akcesoria.pl/buty-motocyklowe-street
    fighter-attack-ii,p,39185

    Zajebiscie wygodne, nieprzemakalne, latwe w zakladaniu. Tyle ze w Lousie
    kosztuja mniej bo tylko 100 Euro a mi udalo sie je nawet kupic w
    promocji za 80 Euro.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2012-07-17 11:21:20
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-17 09:06, AZ pisze:

    > To napewno odpusc sobie Probikera. Owszem nieprzemakalne, bo nieprzemalaknosc
    > dziala w obie strony. Mialem rok, w lecie meczarnia, po roku wygladaly
    > tragicznie.

    A ja wręcz przeciwnie - jestem bardzo zadowolony. Mam topowy model
    Probikera i z czystym sumieniem kupiłbym drugi raz. Za 500 zł dostałem
    buty wysokiej klasy z sympatexem i bardzo dobrą jakością wykonania. Po
    dwóch latach wyglądają prawie jak nowe, a po umyciu i wypastowaniu -
    mogłyby niemal stanąć na wystawie sklepowej.

    AZ, mógłbyś już nauczyć się pisać "na pewno". Ileż można...

    --
    MN

  • 6. Data: 2012-07-17 11:27:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-17, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

> [...]
    > dwóch latach wyglądają prawie jak nowe, a po umyciu i wypastowaniu -
    > mogłyby niemal stanąć na wystawie sklepowej.

    Co to znaczy po dwoch latach? Bo to jest roznica, moje akurat byly uzywane
    niemal codziennie przez okragly rok az w podeszwach pojawily sie wglebienia
    od podnozkow i dzwigni zmiany biegow.

    > AZ, mógłbyś już nauczyć się pisać "na pewno". Ileż można...

    Przestane jak tylko przestaniesz sie przypierdalac :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-07-17 13:11:16
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Marcin N pisze:

    > A ja wręcz przeciwnie - jestem bardzo zadowolony. Mam topowy model
    > Probikera i z czystym sumieniem kupiłbym drugi raz.

    Nie wiem czy klikaliście w link, te buty są z membraną Drygate czyli
    chodzi o zupełnie inny model.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2012-07-17 14:01:13
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-17 13:11, Piotr Rezmer pisze:

    > Nie wiem czy klikaliście w link, te buty są z membraną Drygate czyli
    > chodzi o zupełnie inny model.

    Tak, ja pisałem o tych:

    http://allegro.pl/probiker-touring-short-rozmiar-42-
    i2435734199.html

    Touring Short za 600 zł. Ja trafiłem na promocję.

    --
    MN

  • 9. Data: 2012-07-17 14:36:34
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości
    > Chcę kupić buty na mały (CBR 250R) motocykl sportowy. Nie wiem jak długo

    Znajomy ma takie:
    http://allegro.pl/adrenaline-motocyklowe-gt-waterpro
    of-r-44-45-i2470897989.html
    i bardzo je chwali. Nic więcej niestety nie mogę o nich powiedzieć.

    --
    Yogi(n)

  • 10. Data: 2012-07-17 15:01:56
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2012-07-17 00:46, Arbiter pisze:
    > Chcę kupić buty na mały (CBR 250R) motocykl sportowy. Nie wiem jak długo
    > bede je wykorzystywał, więc nie chcę dużo wydawać.

    A może coś krajowego ?

    http://www.raceboots.pl/oferta_obuwie-motocyklowe.ht
    ml

    Robią też z Outlastem.