  • 12. Data: 2014-02-02 22:49:40
    Temat: Re: Budżet gminy Człuchów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Za wczesnie. O niezgodnosci orzeklo kolegium, teraz sie pewnie wojt
    > odwoluje do sadow.

    Z tego co pisał Tomek to juz się odwoływał i przegrał.

  • 11. Data: 2014-02-02 22:49:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Dokładnie nie sposób czegokolwiek odczytać, bo bardzo słaby skan mają w
    > BIP.

    Średniowiecze. Skany wrzucają zamiast tekstu?

  • 13. Data: 2014-02-02 23:17:15
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl>

    > Skoro więc udowodniono przewinienie władz Człuchowa - to czy ktoś poniesie
    > konsekwencje? Znowu skończy się na gadaniu tylko?
    >
    > Czy do cholery jakiś urzędnik w tym kraju choć raz zostanie ukarany za
    > łamanie prawa?

    Nie liczyłbym na to. Ale może inicjatywa w stylu "a w tym roku nie
    przyjedziemy do Was bo po drodze nas łupią" może dać efekt.

  • 14. Data: 2014-02-03 00:12:00
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 2 Feb 2014 21:49:40 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Z tego co pisał Tomek to juz się odwoływał i przegrał.

    Odwołał się do tego RIO i tam nic mu tonie dało.
    Natomiast pytanie na ile to RIO jest organem który może mu naskoczyć, a na
    ile docisnąć go kolanem i wymóc prowadzenie budżetu zgodnie z prawem.

  • 15. Data: 2014-02-03 00:50:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Nie liczyłbym na to. Ale może inicjatywa w stylu "a w tym roku nie
    > przyjedziemy do Was bo po drodze nas łupią" może dać efekt.

    Ja juz sumie podziekował polskiemu morzu kilka lat temu.
    Kwiatki po drodze, ceny jak nad sródziemnym, wszedzie tylko patrza zeby cie
    otruć (patrz reportaz o jadłodajniach)

    Wole za te same pieniadze taka Turcję, Egipt czy Grecje - przynajmniej
    gwarancja pogody jest.

  • 16. Data: 2014-02-03 10:09:22
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-03 00:50, Budzik pisze:
> [...]
    > otruć (patrz reportaz o jadłodajniach)
    >
    > Wole za te same pieniadze taka Turcję, Egipt czy Grecje - przynajmniej

    Z Turcją i Egiptem to jest kłopot, bo tam zaczęli rządzić
    fundamentaliści religijni. Tylko patrzeć, jak będą obcinać piersi turystkom.

    --
    MN

  • 17. Data: 2014-02-03 10:43:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 2 Feb 2014, Budzik wrote:

    > Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Średniowiecze. Skany wrzucają zamiast tekstu?

    "Standard urzędniczy".
    Oryginalny papier z podpisem jest ... na papierze.
    No to skan :>

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2014-02-03 11:00:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > Z Turcją i Egiptem to jest kłopot, bo tam zaczęli rządzić
    > fundamentaliści religijni. Tylko patrzeć, jak będą obcinać piersi
    > turystkom.

    :)
    Z pewnościa...

    Zawsze masz Tunezje, hiszpanie, Grecję etc.

  • 19. Data: 2014-02-03 11:20:21
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Zawsze masz Tunezje, hiszpanie, Grecję etc.
    Mieszkańcy Iberii nie zasłużyli na szacunek?
    :)
    WOJO

  • 20. Data: 2014-02-03 11:48:59
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sun, 2 Feb 2014 17:38:57 +0100) ktos podajacy sie za Tomasz Pyra
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Regionalna Izba Obrachunkowa w Gdańsku przy okazji kontroli budżtu gminy
    > wiejskiej Człuchów zwróciła uwagę na nieprawidłowości w wydawaniu pieniędzy
    > pochodzących z fotoradarów.

    Ciekawe na co wydali te 300zł ode mnie, mam nadzieję starczyło chociaż na
    uzupełnienie zapasów kawy do ekspresu :)

    Piotr Klimek
    Audi A4B6 3.0 Q