  • Data: 2013-01-04 10:04:26
    Temat: Re: Budowa autostrad i dróg ekspresowych w PL
    Od: "szufla" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Akurat WB jest w uprzywilejowanej sytuacji, bo przy nieco mniejszej od nas
    > powierzchni,
    > mają prawie 2x większą liczbę ludności za to skupioną głównie na południu, więc
    > i sieć dróg nie musi być zbyt rozłożysta (raczej - przepustowa) żeby spełniała
    > zadania.
    > My zaś jesteśmy stosunkowo rzadko zaludnionym krajem z dość rozproszoną ludnością,
    > więc
    > z większymi potrzebami "na głowę".
    > Z drugiej strony chyba ciężko wymagać aby polski statystyczny podatnik utrzymał
> [...]

    Pokaz mi okolo 100tys miasto w Wlk. Brytanii do ktorego nie da sie ze stolicy
    dojechac autostrada albo droga szybkiego ruchu, a teraz przeloz to sobie na Polske.
    jest istotne, a ty mi tu wyjezdzasz ze 80% potrzeb mamy spelnione.
    Owszem, duzo wiecej sie nie wybuduje, ale z biedy i sposobu zarzadzania tym krajem po

    transformacji i to jest przykre.

    sz.