  • 11. Data: 2015-04-19 17:59:46
    Temat: Re: Brother MFC-9340CDW
    Od: " 666" <...@...6>

    Dziekuję, ale nie zrozumiałeś pytania: nie interesuje mnie drukarka na tusze ani
    atramenty.
    Powiedzmy, że lubię czytać pod prysznicem albo na balkonie w deszczu.

    -----

  • 12. Data: 2015-04-19 18:00:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik animka a...@t...wp.pl ...

    > Do pierwszego zepsucia-po roku. Potem serwis zabiera, albo każe sobie
    > placić równowartość drukarki wmawiając na dodatek, że drukarka brudna
    > (jakby na śmietniku leżała-chyba podmieniają jakieś swoje ze śmietnika).
    > Radzę się trzymać z daleka od sewisów, bo to złodzieje.

    I juz masz odpowiedz. Skoro animce sie zepsuła to znaczy ze to swietny
    sprzet...

  • 13. Data: 2015-04-19 18:45:56
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie masz co się oszukiwać, atrament = problemy... mi na zamiennikach
    pleśń wyrosła po tygodniu...

  • 14. Data: 2015-04-19 19:18:55
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a sory, nie na temat

  • 15. Data: 2015-04-19 20:33:23
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    666 wrote:
    > Dziekuję, ale nie zrozumiałeś pytania: nie interesuje mnie drukarka na
    > tusze ani atramenty.
    > Powiedzmy, że lubię czytać pod prysznicem albo na balkonie w deszczu.

    Po prostu nie zadałeś pytania.

  • 16. Data: 2015-04-19 20:34:39
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    platformowe głupki wrote:

    > nie masz co się oszukiwać, atrament = problemy...

    Urban legend bezmyślnie powtarzana.

    > mi na zamiennikach
    > pleśń wyrosła po tygodniu...

    No to nie używaj zamienników, tylko oryginały.

  • 17. Data: 2015-04-19 20:41:49
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > Urban legend bezmyślnie powtarzana.

    nie prawda, każda drukarka atramentowa rzadko używana to proszenie się o
    poważne kłopoty...

    > No to nie używaj zamienników, tylko oryginały.

    jeszcze nie trafiłem na taki zamiennik który by po 3 dniach nieużywania
    nie zasechł... może mam pecha, a może i nie...

  • 18. Data: 2015-04-19 23:39:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik platformowe głupki N...@g...pl ...

    > jeszcze nie trafiłem na taki zamiennik który by po 3 dniach nieużywania
    > nie zasechł... może mam pecha, a może i nie...

    Dobrze ze mój brother uzytkowany od ponad 3 lat o tym nie wie...
    Może, tak jak animka, wyłączasz drukarkę z prądu zamiast zostawić ja w
    trybie stand by?

  • 19. Data: 2015-04-20 08:07:46
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    platformowe głupki wrote:

    > nie prawda, każda drukarka atramentowa rzadko używana to proszenie się o
    > poważne kłopoty...

    Bo używasz zamienników i to kiepskich.

    > jeszcze nie trafiłem na taki zamiennik który by po 3 dniach nieużywania
    > nie zasechł... może mam pecha, a może i nie...

    No to nie używaj zamienników, tylko oryginały. Już na ten temat pisałem.
    Oryginalne tusze do L110 są tanie. Stosowanie zamienników nie ma sensu.

  • 20. Data: 2015-04-20 13:50:40
    Temat: OKI MC562DNW
    Od: " 666" <...@...6>

    Jako alternatywę dla tego Brothera MFC9340CDW rozważam OKI MC562DNW, jeżeli udzielą
    także 3-letniej gwarancji dla drukarki
    zakupionej w Niemczech.
    Brother 9340 kosztowałby ok 1550 zł z wysyłką (kurtmedia.pl), OKI kosztowałaby ok.
    2100 z wysyłką (amazon.de) i to już jest niestety
    dość drogo, natomiast wydaje się, że materiały eksploatacyjne do tej OKI wyszłyby
    znacznie taniej (kartridże na 5 tys. stron):
    www.oki.pl/produkty/multifunction-printers/a4-mfp/de
    tail.aspx?prodid=tcm:87-146582

    -----
    > Kryterium wyboru akurat tej drukarki jest 3-letnia gwarancja.
    > Inaczej brałbym może HP, może Canona, może Della - tu chyba są gwarancje tylko
    roczne?