  • Data: 2011-06-20 11:41:56
    Temat: Re: Bramki kontrolujące prędkość (zamiast fotoradarów)
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <itn2km$ouv$1@inews.gazeta.pl>, masti napisał(a):

    > to są bramki do poboru opłat a nie kontroli prędkości
    > http://www.viatoll.pl/pl

    Nie no, bez przesady.
    Ja piszę o takich bramkach:
    http://www.tvnwarszawa.pl/stolica,news,policja-ma-no
    wy-sposob-mierzenia-predkosci,62285.html

    Są na filmie dokładnie pokazane jak wyglądają i identyczne są zamontowane
    na w/w trasie.
    Ponadto nie tylko na tej trasie są takie bramki, bo jadąc z Wawy S8
    w kierunku Wyszkowa też takie bramki stoją.

    Jacek