  • Data: 2011-06-24 15:29:01
    Temat: Re: Brak uprawnien do prowadzenia a teren prywatny.
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.06.2011 13:47, krzyss pisze:
    > Hmmm... pytanie moje narodzilo sie poniewaz wczoraj na Cargo (parking
    > Warszawskiego lotniska towarowego) gdzie czesto zbieraja sie wachacze
    > spalin i palonej gumy, czlowiek prowadzacy duzego fiata bez uprawnien
    > dostal chyba wlasnie mandat za brak posiadania uprawnien.

    Tak swoją drogą to okolice lotniska jako jedne z pierwszych zostały
    oznaczone nowymi magicznymi tabliczkami ,,Strefa Ruchu'' wyraźnie
    wskazującymi na prawomocność przepisów okołoruchodrogowych tamże... PoRD
    obowiązuje również na płytach postojowych samolotów i drogach wszelakich
    znajdujących się ,,za płotem''. No i określenie ,,teren niepubliczny''
    wobec bajzlownika na Cargo jakoś słabo pasuje. ;)

    S.